Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 han er feberfri, virker mye bedre.Har ikke kastet opp siden fredag..Dilemmaet er små røde prikker på kroppen som jeg ikke vet hva er??? Har prøvd med glass og de forsvinner.kan det være den 4 eller 5 barnesykdommen tro? Men er han frisk nok til bhg og er det fare for smitte? vart siden fredag..Takker for svar;-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde sendt han avgårde, han har jo ikke feber, og har heller ikke hatt det siden fredag. Litt utslett er vanlig, det har jenta mi stadig vekk. Ha en fin dag i barnehagen i morgen!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 det kan være varme utslett å.. kan få det etter feber.. eller så er det 4 barnesykdommen.. jeg har villa sendt han i barnehagen ja..
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde helt klart sendt han avgårde hvis formen hans var fin. Røde prikker tror jeg ikke er så mye å bekymre seg for med mindre de blir verre. Men du skriver at han virker mye bedre... Hvis det betyr at han fortsatt virker ganske slapp og dårlig, så ville jeg ventet en dag til. Men hvis han er i ok form og spiser og drikker greit, så er han sikkert frisk nok for barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå