Gå til innhold

hvilken vogn tenker dere kjøpe??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha Quinny freestyle :)

Skrevet

Jeg har også lyst på Quinny.

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga city jet med bag og sposrtsdel.

Skrevet

Ang.Quinny vil jeg si til dere at der har vært en del reklamasjoner! Jeg har hørt det via kjente og spurte i en baby butikk som kunne bekrefte dette!

Skrevet

vi har bestilt teutonia mistral - kommer i slutten av mnd.

Skrevet

Takk for tipset om Quinny. Vi hadde tenkt å kjøpe i Tyskland i jula så da er det litt ugreit hvis man må reklamere.

Skrevet

jeg tenker å bruke simo kombi, eller teutonia Y2k. de vognene kjøpte vi til første mann, og vi er godt fornøyde med de. vi brukte simo vogna de første 8 mnd, og så gikk vi over til teutoniaen da vesla ville sitte mer, og vi ønsket en lettere vogn.

Skrevet

Den splitter nye fra simo, den simo softline som kommer nå i oktober. Har sett den på reklame i foreldre og barn og syns den så veldig fin og grei ut.

Skrevet

Quinny Speedi skal vi ha :o)

Skrevet

en emmaljunge edge blir det på oss, og så tror jeg jeg skal kjøpe en quinny zapp så jeg kan feste bilsetet på for kjappe turer på butikken og når jeg skal på shopping;)

Men har ikke bestemt meg ennda;) godt tid igjenn ennda;)

Skrevet

Teutonia mistral (ny) og simo kombi (brukt 2004 modell)

Skrevet

Står mellom 3 typer av emmaljunga, teutonia mistral og simo kombi.............må ha meg en kikkerunde snart ;););)

Skrevet

Blir brio kombi her :) Og emmaljunga city cross når lillemann vokser opp..vil ha begge to da..hehe.. begge er så fiiiine

Skrevet

Ser ut til at det blir Emmaljunga Citycross på oss med Citybag de første månedene. Virker som en kvalitetsvogn. Termin i februar. Fikk anbefalt 4-hjuling i stedet for 3-hjuling pga snø/slapsvær etc.

Quinny har jeg hørt så mye dårlig om, men på den annen side så syns jeg at jeg ser Quinny vogner overalt for tiden.

Skrevet

teutonia mistral blir det her. Skal til dk å handle den til helga.

Ang vogner i Tyskland - spesielt quinny - tror ikke de er noe billigere der.

Skrevet

Emmaljunga Cangaroo. Og bag da seff..

ENDELIG blitt enige..

Skrevet

Skal ikke kjøpe ny singel vogn siden vi har, men vi har en Quinny Freestyle 3 xl som vi er kjempe fornøyd med og en Simo kombivogn som vi er sånn passelig fornøyd med. Hver til sitt bruk:-)

Når det gjelder Quinny vognen og reklamasjoner. Jeg kjenner mange som har denne vognen uten at de har hatt problemer og vi har alle bestilt i fra Tyskland.

Ellers, så skal vi kjøpe en søskenvogn siden vi får 2 veldig tette. Jeg tror det blir en Emmaljunga. Hat bare sett bilde av 2007 modellen, men tror det blir en svart 4 hjuling:-)

Skrevet

Jeg har en Teutonia Mistral fra 2005 og den skal jeg bruke til nr2 med softbag.. Jeg er veldig fornøyd med den.

Har brukt den som "sportsvogn" til nr1 når hun var blitt 9mnd og ville opp å sitte. For vi hadde bare en gammel arvet bagvogn i starten. Så nå skal nr2 få arve Teutonia'en og nr1 som blir 2år når vi får baby i hus skal få bruke trille når jeg har henne alene. Og så må jeg ha en søskenvogn til de dagene jeg skal ha dem begge hjemme..

Skrevet

Blir vel Quinny med oss. Ei venninne har den. Jeg ble overrasket over hvor lett den er. Veldig god å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...