Gå til innhold

Hvor ammer dere nattapuppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soverom eller stue? Tenker før de legger seg.

Jeg ammer ennå i stua...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer også enda i stua, men har ikke helt fått inn noen rutine på legginga enda..

Skrevet

på soverommet, har gjort det siden hun var nyfødt

Skrevet

Det kommer litt an på.Er vi alene gjr vi det i stua, men har vi besøk tar vi det på soverommet der det er litt roligere

Skrevet

på soverommet. hun nekter å ta i stua før leggetid. (greit på dagen). ganske bestemt liten frøken jeg har, som vet hva hun vil... :-)

Skrevet

Han spiser hvor som helst.. hihi.. ikke snau sånn. Ammer i stua før leggetid, men nå har jeg soverommet rett ved stua jeg da. Liten leilighet så han må bli vant med litt bråk...

Skrevet

jeg ammer i stua, før eller etter stellet for natten. kommer litt ann på hvor lenge det er siden han spiste sist.. han legger seg fint i senga si uansett, og det håper jeg han vil fortsette med etterhvert som han blir eldre også!

Skrevet

Jeg ammer i stua, legger gutten i bagen som jeg tar med på soverommet når jeg legger meg. Da sover han i nærheten av meg hele natten uten å havne i senga mi. (Han er kun 12 dager gammel, men gjorde det samme med storebroren).

Skrevet

Nå ammer jeg ikke lenger, men da jeg gjorde det så fikk gullet nattapuppen i en stol som jeg hadde rett på utsiden av soverommet.

Skrevet

Har en gammel fin og god gynge-stol på babyrommet æ =o)

Skrevet

Noen ganger i stua foran tv'en og andre ganger i senga vår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...