Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #26 Skrevet 16. oktober 2006 JA da synes jeg du bør gå ut å handle noen ute klær til jenten din. Gutten min er snart 9 mnd og elsker å være ute å krype og å leke i sandkassen. Han har regntøy, en tynn lekedress, cheroxer, og vindjakker. Når det er tørt ute har han noen gamle tøfler som han har på seg for jeg har ikke kjøpt vanlige sko til han ennå. Det andre har han etter broren. Mener også at barn har godt av å være ute i frisk luft og å få bevege på seg ikke bare sitte i vognen......
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #27 Skrevet 16. oktober 2006 Bruker dere bøtte å spade i sandkassa da eller? Får neste dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #28 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Med førstemann var vi ikke så mye ute å lekte når han var helt liten. Da gikk det mest i trilleturer og cafe besøk. Men lille jenta på 10mnd har lekt i sandkassa osv fra hun var 4mnd. Vi er som regel ute 2-3 timer om dagen. Storebror på 5 liker seg veldig godt ute,så vi koser oss masse ute.
2 + 1 Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 KOM deg UT!!!! Er du gal?? (ikke vondt ment) Hvis du vil la barnet bli glad i å være ute må du virkelig endre holdning! Min lille pjokk er bare 6 mnd men vi er ute HVER ENESTE DAG uansett vær!!!! Og selv om han er bare 6 mnd får han lov å ligge å kravle i grusen eller i gresset(dette har han fått lov til siden han var 5 mnd), kjenne på bladene i trærne eller på de store steinene. Vi kikker på fugler, sauer, hester, kyr hunder,katter, biler, ja alt som er å se. Å hver gang vi ser noe nytt vrinsker pjokken av glede :åaaaaaaaah og vifter med armer og bein. Også strekker han armene for å ta på alt som er. SÅ stas å være ute!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #30 Skrevet 17. oktober 2006 Vel, jeg har da ingen dårlig holdning..... JEg innser jo derrimot at det er på tide å komme seg ut. Men nå bor vi ikke så flott som der da. Det må være fantastisk å kunne se aølt det dere ser npr du er ute på tur.......... Men jeg vet ikke om jeg ville latt min 6 mnd baby ligge i grusen i all slags vær da men, Nåvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå