Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 ER det lenge for en 2 åring å være hos pappa fra ons til søndag annen hver uke. da tenker jeg ikke antall dager,men sammenhengen.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor skulle det være lenge? Ikke værre for 2-åringen å være til pappa enn hos mamma vel?
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 neivel men er det er lenge å være borte fra foreldrene da?
Monath26 - mamma til 4 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tenkte også mye som deg før men det er nok verre for mammaen enn for barnet. Surt å måtte innrømme det for seg selv, jeg brukte laaaaaaaaaaaang tid, men tror nok det er sånn ja....
Mamman til to herlige gutter Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 er ikke verre for barnet å være borte fra mor så lenge, likt for barnet å være så lenge borte fra far.. et at gutten vår hadde savnet pappan sin om han skulle være borte så lenge fra far..
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan barnet tar det har så mye med hvordan dere som foreldre oppfører dere i forhold til dette.. Prøv å la vær å snakke om hvor lenge han skal vær borte fra deg og så videre, men konsentrer det heller om å snakke om hva han skal oppleve der han skal være i etpar dager!! Den som mottar barnet må vel også tenke over hvordan barnet tas imot og aktiviseres, ihvertfall den første perioden, så det blir positivt for barnet!! (nå mener jeg ikke godteri 24 t i døgnet..) Men tror hun som sier det er lengst for mora (el faren for den del) å være uten barnet har veeeldig rett.. Min sønn er også pakkepost, har vært det siden 4-årsalderen (nå 9), og han spør alltid om hvordan JEG har hatt det uten han, om det har gått bra osv... Han er jo veldig søt, men det sier masse om hvor lojalt et barn er. Jeg er sikker på at jeg effektivt hadde fått ham til å nekte å dra til far ved å si at jeg blir lei meg, har det så trist osv når han er borte. Mener ikke at jeg aldri har hatt d litt fælt også, men det har jeg ALDRI sagt til ham, det er ikke et barns ansvar å ta vare på humøret til mora si, det er mitt eget ansvar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå