Gå til innhold

Gode fotoforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi prøver å få tatt noen kule bilder av vår lille kjære.

Noen som har gode fotoforslag?

Ett vi har prøvd er den klassiske "naken baby på magen på pappas underarm med hodet i håndflaten". Ble veldig stilig i svart/hvitt, men vil gjerne ha forslag til flere. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du står med ryggen til og holder babyen så han ser over skulderen din samtidig som du ser på han og blir fotografert i profil. Det er fint :)

Skrevet

På pappas arm var kjempeflott. Noen andre som har gode tips til bilder av mor og baby?

Skrevet

Hvis du går og ser på fotografenes hjemmesider (husker dessverre ingen lenker akkurat nå) så kan du få noen tips... Mener å huske at Fame blant annet har lagt ut noen "skrytebilder"! :o)

Skrevet

Vi har tatt noen veldig fine sort hvitt bilder av trulta når hun sover. Helt nær, som om det kun er et utsnitt av et vanlig bilde, se bilde av henne her

http://2155414272.slide.com/p/1/untitled/72057594079897340

Ellers er jo badebilder ofte fine, de er søte når de er våte og fornøyde :-) Hvis du ikke vil sende nakenbilder, kan jo håndkle-bilder også være søte, se f.eks her http://photos1.blogger.com/blogger2/550/380640107265157/1600/Bading5.jpg

Skrevet

Vi kjøpte fe vinger i "sølv" på H&M vi... :)

Han ble fotografert med de på både når han satt, lå på magen, på ryggen, og 1 bilde av meg og han når jeg holder han opp i lufta og han ser på meg :)

Skrevet

På www.kavlie-borge.com finner dere noen forslag, men det er jo av barn i 1 års alderen...

Vi har tatt noen nydelig håndklebilder av datteren vår, og bilder hvor hun koser med bamsen sin i feks sofaen :)

Et annet tips er å legge barnet naken på et saueskinn el.l og gjerne med en lys/hvit bakgrunn...det høres kanskje kjedelig ut, men det blir faktisk ganske rent og flott :)

Skrevet

Supert.

Tusen takk for gode forslag!

Ikke så lett å være kreativ på kommando, men fikk mange gode idèer nå :-)

Skrevet

Jeg tok noen fine av tulla vår... lot henne ligge å leke i masse sateng sengetøy... bildene ble iallefall kjempefine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...