Gå til innhold

"smil"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at en baby på to uker smilier? Hun har smilt fra hun var noen få dager.. SKjønner det ikke er beviste smil altså. Men hva er grunnen? Er det luftsmerter? Isåfall har jenta mi mye smerter i magen, for hun smiler ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke luftsmerter men et ubevisst smil som du sier. Vet ikke riktig hvorfor de gjør det da.

Skrevet

er det ikke at de tenker på noe hyggelig da? Masse varm melk som kommer i strie strømmer elle noe.. Min lille gutt smiler også masse ubevisst, men han kan også klynke litt eller få "nedovermunn", og da tenker han vel på noe mindre hyggelig..

Skrevet

Håper dere har rett jenter!:)

Jeg har hørt det skyldes luftsmerter, men håper det ikke stemmer.

Hilsen HI.

Skrevet

gutten min er nå 7 uker, og har begynt å smile på ordentlig som tilbakemelding til oss. tidligere smilte han ofte uten at det var bevisst, men han har aldri hatt problemer med magen, så jeg har ikke hatt inntrykk av at det kommer av luftsmerter.. tror det heller er mer tilfeldige ukontrollerte ansiktsbevegelser.. :) litt moro å se på i grunn, de er så søte!

Skrevet

Det er noen forskere som sier at de hermer etter oss- vi smiler jo til dem hele tiden og så hermer de. Mi jente smilte også fra ganske tidlig, men det er først de siste 2 ukene at jeg ser det er "bevist".

Skrevet

Babyers måte å få kontakt på har jeg hørt selv om det skjer ubevisst da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...