Gå til innhold

Hjelp! fikk regning for...


Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

urinprøven jeg tok for å få bekreftet at jeg var gravid. Trodde at det var gratis for gravide hos legen og labben? Er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Alt av kontroller og gjerne ekstra legetimer er gratis! Men testen må man betale for! Det var ikke mange kronene jeg betalte for den, så hvis du har fått regning for en legetime i tillegg, er vel kanskje det feil !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Er alt fra den første legetimen til fødselen gratis??? Jøsses.. Det visste jeg ikke.. forbredt meg på mange penger til lege jeg nå.. Men gjelder det samme for gynekologer som er private??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. der jeg går er det gratis så lenge testen er positiv.. For kan ikke skjønne at den skal koste noe da, så lenge alt annet som har med graviditeten å gjøre er gratis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ikke betale for urinprøven, slik jeg har forstått er den gratis om du er gravid, men om en ikke er det, må en betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Må dere betale for graviditetstesten?? Jeg har tatt prøve hos legen 2 ganger, begge positive, og ingen av gangene har jeg betalt. Legesekretæren sa at alt er gratis i forbindelse med svangerskap.. så.. hmm, snedi at det er forskjellige regler rundt omkring i vårt langstrakte land da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det vet jeg ikke.. Men alle legetimer+jordmor og etterkontroll er iallfall gratis! :D Selv måtte jeg til legen utenom vanlig kontroll en gang sist, fordi jeg var syk og ikke klarte å bli frisk. Den var og gratis, siden det var graviditeten som gjorde at kroppen ikke klarte å "friskmelde" seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, regningen jeg har fått er på 132 kr, det er mer prinsippet en pengen som får meg til å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... jeg har aldri betalt for testing hos legen uansett om den var negativ eller positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...