Gå til innhold

Hjerteslag,gutt jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med hjerteslagene til den lille vi bærer på?Om det blir gutt eller jente.. mellom 120 tili 140 blir det trolig gutt? neon som tror på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Mellom 120-140 trolig jente,jeg har gutt rfa før og lå hele tiden på 140-160 da. Og det er det jormoren min sier å men.... hehe lykke til

Skrevet

Jeg spurte gyn om dette, men han kunne fortelle meg følgende:

Det er muligens en liten overhyppighet av jenter blant de med høyest hjertefrekvens, men det er store overlappinger.

Min lille gutt i magen har hatt en frekvens på ca 155 siden 13-14 uker, er nå 19 uker.

Her i gården stemte heller ikke det kinesiske fødselshoroskopet ELLER magefølelsen.

Man er jo ikke 100 % sikker før man har født, men gyn sa at han var 99,99% sikker på at det var gutt, og etter ultralydbildene å dømme ville det i så fall være en merkelig jente :-)

Skrevet

hos venninnene mine som har en av hver sier de hjerterytmen har lagt på samme hos dem iallefall....

Skrevet

På meg stemte det at over 140 er jente,, For sist hadde barnet i magen 150 hjerteslag i uke 16 og det ble jente..

Jeg har 132 hjerteslag med denne i magen, men foreløpig er det hemmelig hva kjønn jeg bærer på, så jeg skal heller fortelle når familien har fått vite ;)

Skrevet

legen min sa at det var vanlig at jenter hadde hjerteslag på mellom 140 og 160 og gutter 120 og 140...

Jeg fikk jente førstegang og ho hadde hjerte slag på ca 150 og venter gutt denne gangen og da ligger de på rundt 130.... så jeg tror på den vrien...

Skrevet

Fyrste gangen fekk eg ei jente og hjerteslaga låg mellom 140 og 145, andre gangen fekk eg ein gut og hjerteslaga låg då mellom 142 og 154. Har ikkje vore på så mange kontrolla enda med nr 3, verte spennande å sjå kva det blir :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...