Gå til innhold

Må jeg kontakte sykehus tror dere??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Nå begynner jeg å bli ganske bekymret her..

Mensen begynte med litt rosa blødning første dagen, full stopp andre dagen og tredje dagen begynte en kraftig mens som IKKE vil gi seg...

I dag er det 11 dager siden jeg blødde første dagen...

Jeg hadde en syklus på 42 dager og når mensen først kom,så gir den seg ikke, tredje mnd med Pergo.

Er det noen som har opplevd dette??

Må jeg ringe sykehuset nå eller??

Vilsågjerne, er dette sånn du opplevde??

Hjeelp!!

Fortsetter under...

Kjære deg, dette høres aldeles ikke bra ut. Jeg har lest at syklusen blir lengre men at man skal blø så kraftig så lenge kan umulig være normalt. Jeg ville absolutt tatt kontakt med legen som skrev ut pergo i morgen tidlig.

Er man utrygg syns jeg det beste er å ringe legen. Sykehus er kanskje overkill.

Per definisjon tror jeg din dag 1 defineres som spotting, og at din menstruasjon startet på den dagen du kaller nr 3.

Hvis du feks ikke har hatt eggløsning i denne syklus (men man er kanskje nødt til å ha hatt det når man går på pergo?) så kan man få en ekstra kraftig eller ekstra svak menstruasjon.

Uff, jeg går på Pergo denne pp, og nå ser jeg kun problemer med alt. Skal det bli problemer med lang mens også, så vet ikke jeg. Jeg er enig med Martine, ta kontakt med legen som har gitt deg Pergo. I morgen!! Har du hatt andre bivirkninger? Når hadde du el i forhold til i vanlig syklus?

Takk for svaret alle sammen:)

Nicco, jeg har hatt litt synsfortyrrelser og hodepine også..men dette tar virkelig kaka!!

Jeg har pleid å få EL på dag 17, hadde en kjemisk graviditet forrige mnd og nå dette:((

Ikke sikkert du opplever noe negativt med Pergo da, sikkert ikke!!

Jeg ringte sykehuset for å spørre og ho sa jeg måtte kontakte gyn i morgen ellers så måtte jeg ringe tilbake hvis det var styrtblødning..men vet jo ikke helt hvor mye jeg må blø før det er styrtblødning da...

Føles ikke bra dette..

hei igjen,

Nå fant jeg et sted at unormale blødninger er en sjelden bivirkning av Pergo.....Ennå en. Jeg vil si at en styrtblødning i ditt tilfelle vil være hvis det drypper(litt ekkelt, men vi er vel godt vant...) En kraftig mens er altså ikke nok. Lykke til....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...