fikk prins 11.01.07 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Ja..da er det tre dager til jeg definitivt stikker over til neste trimester...har vært der idag og smugchattet..virket som det var litt for tidlig for meg å komme inn der...litt grumpy kanskje...jaja...whatever..to dager fra eller til er ikke verdens undergang folkens...har vært en kort tid her på andre trimester...begynte ikke skrive her før for en tre uker siden jeg da...så for meg går dette veldig fort---ikke lenge til prinsen vår kommer...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2006 hehe...enig der ja....men men...lykke til da..klemza:0)
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Heldig du er da, sitter du her og snakker med deg selv forresten....? hehe.. Neida, vi sees vel der inne om litt over 2uker... gleder meg!
babyloveyou Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 haha! Litt trist å prate med seg selv da... Jeg blir med deg om 2 dager! Har og termin 10.01.07!!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 he he...tok litt av med meg selv igår ja....jeg kjedet meg liksom bare litt da...men men..gleder meg til tredje trimester imorgen..men men...kult..termin samme dag da..klem:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå