Nuffa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Har ammet siden fødselen, og han er nå 6 mnd. Har begynt å gi ham litt fruktmos og litt middag. Men når jeg ammer han, virker det som at han ikke får nok melk. Han spiser 4-6 ganger om natten, mellom 00-08. Det var færre ganger før jeg begynte å gi fast føde. Hva er det som skjer? Burde jeg begynne å gi mme i tillegg til ammingen? På dagen går det greit, ca 2-3 timer mellom måltider. Men på kvelden og natten er han limt fast til puppen. Han kaver og vrir seg, og klemmer og klyper i puppen med begge hender. Vil jo helst slippe å styre med flasker, hvis jeg kan slippe....
Expat Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Blomman! Gikk ikke du nettopp igjennom dette?
snull Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Kan det være at han våkner og er urolig pga at han akkurat er begynt med litt fast føde? Ikke sikkert han er sulten hver gang...??? Vi har det også slik..., startet med grøt for 5-6 dager siden....vi har tenner på gang også da..., så her er det ikke mye søvn å få
Nuffa Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Har holdt på med fast føde i noen uker, så det er nok ikke det. Jeg har også vært gjennom dette tidligere, ja. Men nå er det verre.... Ga ham en flaske nå nettopp etter å ha ammet av og på i noen timer... Han drakk 40 ml og krevde pupp etter det. da sovnet han. Er han bare en ordentlig "puppe-gutt"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå