Gå til innhold

Desember: hjelp hva gjør vi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk tenkt litt på å melde meg som dagmamma, så jeg hadde meldt meg jeg.

Meeeeen etter å ha tittet på inntroduksjons tråden så ser jeg at vi bor ganske så langt unna hverandre, så de hjelper det lite.

Håper du finner en koselig dagmamma :o)

Neeeei, si det du. Ikke enkelt det der. Det er jo ikke så mange muligheter hvis du ikke har bhg-plass eller dagmamma! Hvis han skal passes av den ene og den andre, så er det kanskje lurt å legge opp en skikkelig god plan der han f.eks passes hjemme hos dere der han er vant til å være og at de som passer han har han flere dager på rad før det byttes "passer", hvis du skjønner hva jeg mener, og hvis det lar seg gjøre da.......... Lykke til! Ellers så for dere søke mer perm. fra jobb hvis dere har råd/muligheten til dere får fatt i dagmamma.

Annonse

Skjønner problemet. I og med at jeg har 80 % og gullet er fødd 29 des skal jeg begynne å jobb 2. januar. MEN har ikke barnehageplass eller dagmamma..... Vet ikke om jeg tørr å sende henne til dagmamma heller.....

Lykke til i all fall.....

Annonse

Vi har heller ikke fått plass.. Fikk plass fra august, men den sa vi opp ettersom vi måtte betale på den fra da. Siden det var 4.valget vårt så følte vi ikke for å betale 10000 på en plass vi egentlig ikke ville ha.. Men nå er vi jo fortsatt uten plass, og jeg skal begynne å jobbe eller studere fra januar. Vanskelig å få dagmamma også, for alle de bra er opptatt..Har ei svigermor som ikke jobber, og hun har sagt at hun gjerne vil passe Sina..men da må hun jo bo hos oss, og selv om hun er verdens beste svigermor (ikke tull!:)), så kan det bli litt slitsomt for alle parter egentlig. Det er godt å ha henne i bakhånd, for vi står på venteliste på barnehageplass, så om vi ikke får til januar, så kan det jo dukke opp en plass senere i vinter! Håper jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...