Snart mamma for første gang Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Lurer på om noen har erfaring med Hartan, for sånn jeg har skjønt så er det en tre-hjuling? er det en bra eller dårlig vogn?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde en Hartan Skater til min første (trehjuling uten svingbart forhjul). Har vært fornøyd med den, men ville kanskje valgt en annen vogn nå. Det skjer jo stadig noe i utviklingen. MEN det skal sies at jeg ikke har sett hvordan dagens Hartan-vogner er, så de kan jeg ikke uttale meg om. Min er to år gammel.
Snart mamma for første gang Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Vet du hvilken butikker som fører det merket nå?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Har hørt at de har en del småfeil som oppstår etterhvert-bla knirking, går noe i stykker er det lang ventetid på deler. Da jeg var på Rudo kom en fortvilet mamma inn med ødelagt 3hjuling. Hjulet falt rett og slett av i en en nedoverbakke..La da merke til at blant vognene som stod ved kassen til reperasjon var det nesten utelukkende Hartan vogner....Har ingen personlig erfaring med merket, men har hørt mye da vi orienterte oss i "jungelen" ,og gjorde som sagt denne observasjonen hos Rudo.
LadyLay Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har en Hartan Skater XL som er ca 2,5 år nå. Vi er kjempefornøyde med vognen og har ikke hatt noen problemer hittil. Det eneste jeg skulle ønske min modell hadde var svingbart forhjul, men det vet jeg man kan få på de nye modellene nå:-)) Kan absolutt anbefale vognen og hardbagen er også stor og fin!
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Har en Hartan Skater fra forige gang og har vært veldig fornøyd med den. Brukte den fra dag 1 til vesla var ca4år og har ikke hatt andre problemer enn litt knirking. Vel og merke har jeg ingen venninner som ikke har hatt knirking på sine vogner heller (av div merker) Regner også med og bruke denne vogna når neste men kommer til våren. Super vogn synnes nå jeg og brede hjul som er punkteringsfrie, ideelt bl.a på snø..
Snart mamma for første gang Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for gode svar, men vet dere hvor tung den er? og kan man sitte begge veier i sportsdelen, eller kun fra deg? og lurer på hvilken butikker som fører den vogna?
2iApril Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Sportsdelen veier 13 kg mener jeg å huske. Vi har vært veldig fornøyd med vår, ny mars 2005. Den er stabil og god, og man kan snu den begge veier. Hvis du er interessert så skal jeg selge vår for 3000 kr, da vi venter et barn til og må gå over til tvillingvogn. Hilsen Hartan fan
Snart mamma for første gang Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2006 Takk for tilbudet, men ettersom dette er vårt første barn så har vi ønsket oss helt ny vogn. men vet du hvilken butikker som fører dette merket eller er det en bra nettside jeg kan finne den på?
2iApril Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Rudo barnevognhuset fører den vet jeg, også har jeg hørt om noen som har bestilt via en tysk side som heter: www.pingpong-online.com. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå