Gå til innhold

er det vanlig å ha vondt i magen tidlig i svangerskapet??

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske jeg var sånn med første mann, er øm og har menssmerter nesten hele tiden, er bare 5 uker på vei. Blør ikke noe. Er dette vanlig, det kan ikke være graviditet utenfor livmoren eller noe? blir litt engstelig, Føler meg også mer oppblåst/hoven i magen enn sist gang...

Fortsetter under...

hei..dette er helt normalt de første ukene..livmore strekker seg og skal lage plass..har dette slev og ble engstelig og ringte legen min og fikk bekreftet dette..vi er flere med samme smerter her inne..så lenge du ikke blør er nok alt fint:-) lykke til...

hei ..er jo ikke ekspert...faktisk helt ny i gemet!!

men alle svangerskap er jo forskjellige!!!

tror nok at alt er bra med den lille!!!

har selv mange rare følelser i magen .....å tro meg..oppblåst det blir mann!!!!!!!!!!!!

Det er veldig vanlig!! Det er som mensmurringer, ikke sant?

Det sies at det er livmoren som strekker seg og at det er helt naturlig. Så lenge du ikke har kramper eller blør tror jeg du kan ta det helt med ro :)

Oppblåsthet er også veldig vanlig - jeg er det hver eneste kveld :)

Det er nok vanlig med vondt i magen, men da særlig luftsmerter (er selv oppblåst som en ballong...) og strekksmerter i ligamentene til livmoren siden den vokser så mye. Er visst ofte vondere med nr 2 siden livmoren vokser raskere. Men har du mye vondt burde du kanskje ringe legen i morgen. Har hørt at ved graviditet utenfor livmoren er smertene kraftige... Håper alt er bra med deg og spiren! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...