Gå til innhold

Alle vi med 5-6 mnd babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett over en periode at vi er mange som har litt problemer med nattesøvnen her pga urolige babiser...Og for meg virker det som vi stort sett har de samme problemene, nemlig tenner =) Her har lillegutt blitt mye bedre etter at to tenner poppet frem for en-to uker siden, så det er håp altså!!! Men jeg har gitt opp å snu han over fra magen/siden til ryggen om natta, og heller slått meg til ro/ godtatt at gutten min liker best å sove slik...

Nå når tennene er fremme har jeg godgutten min, som jeg elsker overalt på jord, tilbake...det er så deilig! Var ikke noe moro å være sur og sinna hele tiden fordi gutten min var så sutrete!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, håper tennene kommer veldig snart........

Skrevet

godt å høre mathoka.. min er 5 mnd og sover generellt ¨dårlig, og lite på dagen. han har fått to tenner som snart har kommet helt opp, og han klør og klør i munnen...

min gutt ligger alltid på siden, velter seg selv noen ganger over på rygg. nå som han kan rulle tenker jeg at det ikke er så farlig uansett.

Skrevet

ja sånn har det vært her og..hun har vært dødsmye våken på natten..men nå fikk hun en tann for en uke siden og er nå blitt mye flinkere til å sove på natten...

Skrevet

Ja, samme her også, ruller jo dersom han vil det...

Gutten min klør også veldig i munnen nå, så er redd det snart skal bli en ny våkenperiode pga tennene oppe...men koser meg nå mens jeg kan og lader opp =)

Skrevet

Gutten min sover generelt mye mindre enn for bare noen uker siden. Sover nesten ingen ting på dagtid lenger. Kan godt være våken i 2-3 timer om natta og likevel våkne kl 07. Har hatt mistanke om at det kanskje er tenner som kommer snart og nå ser jeg at flere har samme problem.

Han er nøyaktig 5 mnd.

Skrevet

ja så fint å høre....hun har vært ganske trist og utålmodig og vil kun sitte på fange i dag...har en diger kul nede, så tanna kommer nok snart, håper jeg.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er oss. Gleder meg til hun slutter å sutre!!!!!!!!!

Skrevet

Min sover litt bedre nå. Han fikk 2 tenner forrige uke. Men er fortsatt litt urolig (de plager han nok litt enda).

Men lurer på om det kanskje har litt med at vi går mot mørkerer tider også. De må jo kjenne det på kroppen. At det blir kaldere og mørkere. Kanskje litt vanskelig å justere seg over på vintertid enn omvendt ?

Bare en liten tanke her på morrakvisten : )

Skrevet

Snuppa mi har ikke fått noen tenner ennå ( 5mnd 9dg), men har begynt å våkne litt på kveld/natt for mat. Ellers strålende fornøyd. Gikk på hs og veiet og fant ut at hun veide mindre nå enn på 3 mnd kontrollen! Så har begynt med grøt. Våknet fortsatt ca en gang innimellom, men regner med at det bedrer seg når vi får økt mengden med grøt. Så da er det bare å stålsette seg og vente på tennene..... :)

Skrevet

Ja denne klubben er vi med i også ;o)

Odins første tann var poppet ut i går tidlig, og de to siste nettene har han sovet mye bedre. I går var han blid nesten hele dagen, for første gang på 10dager. JIPPI! Den neste tanna er rett rundt hjørnet ser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...