Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg håper inderlig det er flere enn meg som sliter med det for tiden... jeg blir sint og irritert for minste lille i disse dager!! kan nesten kjennes ut som pms, men har jo holdt på i både en og to uker nå, og ingen mens enda..lunta er kortere enn noen gang før og samboer får utstå litt ja.. er så kjipt å bite av han og være kort når han bare er snill og grei.. ikke har jeg tålmodighet m barna heller, ogføler meg som verdens værste mor noen ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har virkelig kort lunte for tiden. I dag har jeg hatt vondt i hode, har kjeftet mye i dag. Minstemann har sutret mye og eldstemann har vært propell og ville hatt oppmerksonhet fra meg hele tiden. Sambo har også fått høre det i dag.

Tror at hun eldste er sjalu på småen, så hun gjør alt hun kan får at vi skal se henne. Men jeg kan jo ikke være med henne hele tiden. Slitsomt. Nei, i dag har jeg dårlig samvittighet ovenfor barn og mann.

Det var mer stress enn jeg trodde å ha to små, tenker av og til på de som har 3 og 4.

Skrevet

godt å se noen svar fra et par til:-)) jeg har lagt mine små og sitte roppe, men har dårlig samvittighet for at jeg er et sur tryne for tiden som ikke er noe kjekk å være med.. når blir det bedre?? når begge er 10?!

Skrevet

Velkommen i min verden!

Er ikke det minste irritert på babyen min, men på fireåringen min som gjør alt i sin makt for å irritere!! Argh!!! Av og til føler jeg at jeg nesten klikker og er redd for hva jeg kan finne på!

Har også følt meg som verdens værste mor. Tror egentlig alle gjør det til tider!

Skrevet

blir irritert på begge to jeg dessverre. holder på å klikke i vinkel på babyen som ikke kan se å roa seg og som jeg ikke får fred fra.. så får jeg vanvittig dårlig samvittighet fordi jeg nok har litt "harde hender" når jeg tar i han av og til.. det skal man jo ikke ha, man skal jo ikke blir sur/sint/frustrert på en baby..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...