Gå til innhold

katti bytte til større smokk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han bruke enda den minste. å han e 8 uke nu?

e litt usikker på om smokken han bruke no e for liten, for det virke som han miste den så ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin fikk "storguttesutt" når han var 4 mnd. bruker mam sine 4 mnd + og de liker han veldig godt. Ikke detter de ut så mye heller. Tror kanskje 4 mnd+ sutter er litt drøyt store til en gutt på 8 uker, men det kan jo godt tenkes de har andre strl i din suttetype

Skrevet

vi har aldri brukt liten størrelse, hun fikk "stor" sutt da hun var 3 dager gammel.

Skrevet

etter 4 mnd byttet vi til storesøs, og skal gjøre det også med lille knerten.

Skrevet

tulla mi er snart 6 mnd, men bruker fremdeles de små...fra mam. hun syntes de store er for store enda tror jeg.

Skrevet

Kjøpte 3-6mnd nå når han passerte 3mnd.

bruker fortsatt de små, de store spretter fortere ut.

Skrevet

Takk for alle svar =)

Kan jo godt være en helt ainna grunn til at han spøtte den ut... men vil jo ha den igjenn i samme farta hehe... jaja han e nu skjønn dær han ligg og "forlange" at proppa ska på plass igjenn ;o)

Skrevet

prøv en smokk som er rund eller skrå i tuppen, de "sitter" gjerne litt bedre...det er iallefall min erfaring.....

min elsker trøst (0-6mnd buet plate, 6mnd+ rund plate...) men min bruker begge om hverandre (9mnd).

http://www.akgrieg.no/

Skrevet

Der er jeg usikker, men jenta vår på snart 6 mnd nekter å ta større sutter. Hun brekker seg da, så her får hun enda smokk for de aller minste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...