Prins&Prinsessa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Når man er plaget med bekkenløsning skal det liksom bli bedre når hode fester seg! Det kan jeg love bare er tull altså. Hode har vært festet i over 1uke her og jeg har faktisk mer smerter. Heldigvis bare 13 dager til termin. Men fy så vondt!! Bare LØGN!!!!! Men håper det funker for alle andre. Unner ingen disse smertene!!!
m vestfold Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har ikke hørt at bekkenløsningen blir bedre av at jodet fester seg, men sdersom noen sier det så kan det ikke gjelde alle, for det gjelder ikke meg. Jeg vet ikke om det er så mye værre, men bedre har det ikke blitt. Nå gleder jeg meg bare til å føde, eh bli ferdig og holde lille tulla mi i armene. 6 dager til termin, men det kan jo gå nesten 3 uker også. Tålmodighet kom til meg........... Hallo hvor er du?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Skriver under her... For meg ble riktignok smertene i korsrygg ørlite grann bedre, men smertene foran i skambeine har triplet seg, og nå¨vagger jeg virkelig avsted som en ku... Klarer ingenting dersom jeg beveger meg mer enn 200 meter.. SKikkelig kjipt, sist svangerskap trente jeg frem til fødsel og gikk hele veien opp til Fløyfjellet i Bergen en uke på overtid.. Nå har jeg SITTET siden uke 20..
snart mamma igjen! Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Ja det gjör grusomt vondt! Jeg har også ca 2 uker igjen, og tålmodigheten min tar snart slutt. Det har värt en slitsom gravidtitet, og nå att på til på slutten får jeg bekkenlösning. Sover dårlig på nettene (eller sover nesten ikke i det hele tatt) og bare går rundt å "vagger" og venter på at noe snart skal skje! PLEEEEASE kom ut til mamma, pappa og storesöster NÅ!!!
♥ Lolly ♥ Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Heisann! Jeg har også termin om 13 dager og hodet har her vært festet i to uker. Veldig trist at du ikke merker noen forskjell i plagene, men det er faktisk slik for veldig mange at de blir merkbart mindre etter at hodet er festet. Hos meg var det som en ny verden. Har selvfølgelig mange andre plager nå når det nærmer seg, men akkurat bekkenløsningen har blitt betydelig bedre. Var nesten som dag og natt når det skjedde. Tror nok at dette har litt med å gjøre hvor langt ned i bekkenet hodet til barnet sitter og hvor du har hatt størst bekkenplager. Fysioterapeuten min forklarte dette og sa det gikk på hvordan babyens hode ga bekkenet stabilitet. Ønsker deg lykke til uansett og håper det går bedre med deg. Heldigvis er det ikke lenge til vi får lønn for strevet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå