Gå til innhold

Hvordan ligger det an med symptomer juni jenter???


Seriøst

Anbefalte innlegg

Her er det nemlig relativt dårlig... Med første mann var jeg kjempe kvalm, og puppene var sååå vonde..I tillegg hadde jeg humørsvingninger som ikke lignet noe. Nå er jeg litt kvalm av og til om jeg blir for sulten, og puppene er litt ømme... Jeg er bare 7 uker, men likevel er det litt rart føler jeg... Nå kan jo symptomene komme enda, og det er jo mulig å gå gjennom de første mnd uten kvalme og... Men har faktisk begynt å bekymre meg aldri så lite, fordi det ikke føles som om jeg er gravid i det hele tatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg..er i uke 6 og vil ha mer symptomer egentlig..( tror jeg), jeg har større og omme bryster, kvalm når jeg er sulten, som jeg regel er hele tiden.., og har av og til stikninger i livmoren..regner med den vokser:-)

 

mistet i sommer så er litt bekymret..men fant noe som beroliget meg:

 

"Kun 1-2 prosent av alle kvinner i fruktbar alder vil oppleve 3 eller flere spontanaborter. (Cochraine Library) Det er derfor relativt lite sannsynlig at en kvinne som har spontanabortert 1 gang, vil gjøre det flere ganger."

 

håper dette stemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg har hatt mensmurringer i en uke nå, men det har begynt å gi seg litt nå.. Har sinnsykt ømme/vonde brystvorter, orker ikke ta på de... Også er jeg litt oppblåst syns jeg.. Merker at jeg må ha mat med en gang jeg våkner om morgenen eller så blir jeg litt uvel..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja symptomer ja... har da noen... Mensmurringene har det blitt mindre av men kvalmen er det verre med - kommer i bølger og spesielt når jeg er sliten, trøtt og sulten...

Humørsvingninger ja - i bøtter og spann hehe!

Også er det ØMME bryster og vonde brystvorter :(

Sulten hele tidenog kunne lagt meg ned når som helst å tatt en liten blund :)

Alt er sterkere nå enn med førstemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble faktisk jeg litt beroliget, jeg har nemlig mistet en gang jeg også, og føler at det holder med den ene gangen ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...har heller ikke noen symptomer...syns å det er rart...for har hatt venner som har vært veldig gravide siden de fannt det ut...å jeg ...jeg er bare oppblåst...det er det liksom.....

så føler meg ikke gravid...men vi må jo egentilg bare være glade.....for vi har det jo bra!!!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært så kjempe dårlig idag,er 6+2.men igår og hele forrige uke å halleluja,må småspise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk,idag har det vært relativt bra,ligget på sofaen så og si i hele dag...fryktelig tett nese,hodepine innimellom,og puppene er knall vonde.uff bare klaging dette......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lite symptom her, ømme brystvorter (auuu) og litt småkvalm og har litt halsbrann. Elles er eg også nesten litt bekymra for at eg har så lite symptom. Men asi es, vi er jo ulike, og satsar på at vi ikkje har heilt like symptom og svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få litt av meg! ;-)

 

Jeg er 6 uker og har mer symptomer nå enn i mine to første svangerskap tilsammen nesten:

 

ømme/stikkende/kløende bryster

kvalme, veldig om morninger og generelt uggen resten av dagen

må oftere på do

gråter for ingenting

blir fort sint

ekkel smak i munnen

nyser ofte og det gjør vondt!

strekk i sidebåndene om jeg vrir meg fort

veldig svimmel

oppblåst i magen

stikninger i magen

lett hodepine

trøtt

tørre slimhinner (problemer med kontaktlinsene)

tett nese

halsbrann, mild variant forløpig heldigvis

 

Ja, det var vel det, og det er mer en nok egentlig! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare i uke 5, men kjenner stikkinger i underlivet. spesielt når jeg er sulten:)

puppene har vokst betraktelig de siste dagene, helt sprøtt egentlig:) må nok snart på bh shopping ja;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Symptomer ja.. Jeg er 6+4 i dag

 

Har egentlig ikke noen spesielle symptomer.. (som jeg ser som spesielle da...) Men disse har jeg:

- kvalme hvis jeg ikke får i meg mat fort nok på morgenen

- ekstremt trøtt og sliten

- ømme brystvorter (dukket plutselig opp i dag.... )

- litt humørsvingninger, men ikke ekstremt

- litt mensmurringer innimellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

Jeg har mange a de smptomene som blir nevnt:

 

Halsbrann

Murring i magen

Kvalme

Trøtthet

Hodepine

Hetetokter

Humørsvingninger

+++++

 

Jeg kjenner at jeg er gravid, er ca 6 uker nå, men jeg har fortsatt ikke fått en positiv test... er dette normalt? Har ingen sykdommer, og mensturasjonen har aldri vært så forsinket...

 

Hvis noen vet hva dette kan være så si i fra, for jeg holder på bli gal av å vente (og ikke minst blakk av å kjøpe alle de testene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må omformulere litt...

 

Mensturasjonen har aldri vært så forsinket UTEN GRUNN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom Kvalmen for fullt! Måtte spy....uff.. Men det er jo et tegn på at det skjer noe da:) At det er liv. Men ikke noe gøy.Får ikke ned en matbit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell jeg har ikke så mange symptomer jeg da, litt vont i puppene- MEN jeg har fått et som jeg helt hadde glømt(eller fortrengt), jo at kroppen har bestemt seg for å pusse opp i tårekanalene. Jeg griner jo for alt!!!!!!!!!!! leser eller ser jeg på noe morro eller noe som er leit ja så triller tårene. Om noe lite skjer feil, ja så triller tårene. Og hva gjør far, joda ha smiler og ler og sier " dette skal bli gøy" menst jeg oppgitt slår ut med hendene, menst ansiktet er oppløst i tårer som jeg overhode ikke kan stoppe, og sier"ser dette ut som det er gøy?"

Blir helt oppgitt over meg selv jeg. Jeg hadde helt glømt at det var slik å gå gravid, nesten så jeg tenker "Hva har jeg gjort?".

Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som hovedinnlegger, eller, jeg VET jeg er gravid og tror ikke at jeg ikke er det. Men på jobb i dag greide jeg å ikke tenke på det i noen timer!!! Rart, og da ble jeg selvsagt bekymret:) Ellers er jeg søvnig og varm på kveldene, men når jeg ligger i senga....Nei, da tenker jeg så mye at søvnen uteblir. Men: Hurra for livet som vokser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på klagesangen her..

-Ekstremt bra luktesans

-Sipper for ingenting

-Kvalm

-Oppblåst

-Litt halsbrann

 

Prøver å fokusere på at jeg er en dag nærmere 2. trimester hver dag, synest de første mnd var tyngst forrige gang. Synest det hjelper litt å drikke eplejuce blandet med farris, samt en tur ut i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer idag er mensmurringer (igjen.. vært noen dager uten..), kjenner stikkinger i livmora, ømme bryster og brystvorter, KVALM, trøtt, sulten og tørst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke så mange symptomer jeg heller. Men har ømme pupper, spes brystvortene. Litt mer sliten, men vet ikke om det er mørket eller graviditeten. Også har jeg stikkninger i magen, noen ganger er det nesten som kramper. Er det normalt? Vel, er vel også en av de som ønsker litt mer symptomer. Hadde ikke så mange sist heller og da hadde jeg SA, så sånn sett hadde jeg følt det mer betryggende om jeg hadde flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MASSE symptomer, mer enn sist gang hvis jeg husker rett. Er 7+5 i dag, har vært kvalm i et par uker, er stort sett kvalm hele dagen dessverre. Er også veldig trøtt, sover 1 liten dupp i løpet av dagen og legger meg tidlig. Og ømme pupper. Og oppblåst mage. Føler meg rett og slett VELDIG gravid denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...