litengutt+2_spirer i magen Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Lillegutt har begynt å snu seg veldig i sengen om dagen. Er akkurat blitt 5 mnd og er vanskelig å få til å sove på ryggen, vil helst på siden. Snur seg også over på magen flere ganger før han sovner. Noen ganger i løpet av natten også, da våkner han jo. Ganske slitsomt, det blir veldig urolige netter fortiden. Vanskelig å få til å sove etter amming om natten også. Noen som har gode tips??
snull Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Som om jeg skulle skrevet dette selv!!!!! Mi er også 5 mnd ...vi ble NØDT til å kjøpe baby-safe!!! Nå kommer hun seg over på sidene, men ikke over på magen. Har forøvrig også kjempeproblemer med nattesøvnen for tiden....har ofte våken perioder på opptil 2 timer på natta!!! Jeg er kjempetrøtt for tiden....
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Er jo en liten trøst i at vi ikke er alene.... selv om det er slitsomt. For oss går det bra om jeg tar han opp i sengen til oss da sover han mer eller mindre gjennom natten. Avbrutt av amming og å få smokken. Men tror egentlig ingen av oss sover spesielt godt da, vi vekker hverandre omtrent hver 2. time. Hvor har du kjøpt baby-safe? Og er nettene roligere eller er det bare at hun ikke får snudd seg?
snull Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hun sovner lettere om kvelden i baby-safen....finner roen letter virker det som. Skulle ønske hun kunne sove i storsenga, men da sover ingen av oss noe godt(det gjør vi forsåvidt ikke uansett...begynner å bli ganske så desperat ette søvn merker jeg). Om natta våkner hun hver 2 time , enten for smokken, puppen eller rett og slett bare for å være våken ett par timer!! (tror mulig det kan være tenner på gang her da- håper nesten det) Kjøpte baby-safen på reflex-butikken (bor i tromsø da)..,fant en i tunnt stoff slik at den kan brukes om sommeren også. Nå når det er kaldt har jeg dyne over også. Håper det ordner seg..... zzzzzzzzzzzzz....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå