Gå til innhold

Mammaklær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på du... jeg har bare kjøpt en mammabukse...det er en kose bukse..deilig...jeg har ikke funnet noen fine olabuser enda..men kommer til å kjøpe en snart..du kan kjøpe deg når du vil...når du føler tiden er inne for det,,..jeg kjenner det blir litt trangt med vanlig bukse..har ikke lagt på meg noe,men tror jeg har litt mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den vanlige buksa blir for trang og hårstrikken ikke har noen effekt lengre, da er det på tide å i hvertfall finne en ny bukse! ;)

Finnes mye stilig på nettet. Fant selv noe på en side som heter krappe.no. Buksa, en dongeribukse med stretch i, bor jeg i nå! ;) Deilig å ikke ha noe som strammer over magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en fin olabukse på mamma-avdelingen på H&M. Den var riktignok skikkelig "belte" rundt magen, men bretter den bare ned.. ;) Olabuksene mine har iallefall problemer med å lukkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte nå i helgen. Er litt over 8 uker på vei, så jeg synes det er tidlig, men magen blir så stinn at alt som strammer gjør vondt! Har noen bukser fra forrige svangerskap, så jeg bare strammet srrikken maks, så nå henger de ganske greit på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...