Gå til innhold

kan en ha stigning i Hcg-nivået etter at en har mistet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kan fortsette å stige , eller med andre ord det kan ta en stund for at det synker..jeg blødde i uke 8 , og målte hcg i blodet med to dager mellom med en stigning og det hadde stege..var lykkelig i to uker til og fikk ul og hjerte hadde sluttet å slå lenge før uke 8..ble fortvilet og følte meg lurt av hcg stigningen, men legen sa at ikke altig synker hcg i blodet fort nok etter en har mistet..

men de fleste tilfeller vil en få rett svar hvis en har mistet..

hvorfor lurer du? er alt bra? håper ikke jeg har skremt deg..

hei juni mor!

takk for svar:)

grunnen til at jeg spør er at vi ike vet om jeg er gravid.Var på ultralyd for 1,5 uke siden, og da kunne de ikke finne noe foster.Etter det har jeg tatt blodprøve for å måle hcg-nivået, og det viser en fin stigning. Dobbling av verdien på 2 dager. Skal på ny ultralyd slutten av neste uke.Er selvsagt veldig spent....gruer meg skikkelig faktisk!!!!Er livredd for at de ikke skal finne noe liv. Og selv om hcg har steget, så tør jeg ikke være positiv.

Om HCG-verdien din stiger da er det et sikkert tegn på at du er gravid! Hadde du hatt en spontanabort så ville HCG-verdien ha dalt betraktelig bare i løpet av en dag og to!

Dette skal nok gå bra skal du se! :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...