Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 De er ikke vonde altså... det er ikke noe på gang, men det er litt irriterende når maven er så stor. Sitter egentlig med maven helt intil bordkanten, og når kynnerne kommer blir det så hardt og plagsomt... Jaja, det var dagens syt og klag... Tutu, ha en fjong kveld!
shannabais Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 ÅÅÅÅ!! jeg må bare gi deg litt medlidenhet her. Jeg har hatt sterke kynnere siden uke 20 (er nå i uke 30) og har blitt sykemeldt for det! Det er utrolig slitsomt til tider, så jeg begynner å bli temmelig lei... Skjønner deg veldig godt altså.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er også dritt lei kynnere :0( Det verste er at de er så inderlige vonde.. Men nå er det snart slutten,håper det iallefall....
m vestfold Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Føler med deg. Har hatt sterke kynnere i årevis nå (det kjennes i hvert fall slik ut), så jeg har ikke vært i jobb siden juni. Nå er det bare dager til termin, så i hvert fall om noen uker er jeg ferdig. Mine kynnere er i perioder veldig sterke, og i begge mine svangerksap har de ført til åpning i veldig god tid før fødselen (uke 32 og 34).
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Mye vonde kynnere her også, begynte med det før uke 20, så jordmor og lege tok meg ikke seriøst. Skjønte etterhvert at det stemte, og nå er de redde for for tidlig fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå