Gå til innhold

Har alle her inne BABY-CALL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig ikke det. Jenta vår er litt over 2 mnd, og har ikke hatt behov for det enda.

Hat tenkt over å kanskje gå til innkjøp av en fremover nå, når vesla skal gå og legge seg oppe og vi sitter nede og ser på tv f.eks.

Noen som har en og anbefale?

Ønsker god kvalitet, men kanskje ikke akkurat den dyreste som er på markedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte philips på clas ohlson til 500-600 kr og er kjempe fornøyd med den.

Skrevet

Vi har super nova med kamera og fjernsyn og en liten philips i tillegg til å ha når vogna står ute.

Super novan er vi kjempe fornøyd med, for da ser vi hva babyn holder på med og slipper å lure på hvorfor han er stille eller hvorfor han grynter f.eks.

Skrevet

Hei!

Vi har! Fra Doro! Kjempefornøyd og bruker den når snuppa ligger oppe og sover og vi er nede.

Kjøpt på babyshop til 398,-

Skrevet

Vi har noe billig "drit" fra ClasO. Den skurer og er helt mongo, men vi bruker den kun på hytten. Kostet 249.- Grei nok til den bruken, men hadde ikke kjøpt den hvis jeg skulle brukt den mer.

Skrevet

Vi har philips sin, er kjempe fornøyd. Heller ikke så dyr. Du finner sikkert noen på finn.no

Skrevet

Bruker babycall på natten. Gutten min har sovet på eget rom fra han var 3 mnd (6 mnd nå), og siden vi må ha dørene igjen pga katt bruker vi babycall om natten. Fungerer veldig fint! Har den derre "supernova"...den er dyr i Norge, men billig i Sverige =) (Veldig fornøyd jeg iallefall...

Skrevet

Vi bruker ikke vår hjemme. Hører godt barna selv om vi sitter nede og de ligger oppe. Har kun brukt vår på ferier.

Skrevet

vi gar philips sin fra clas ohlson.. kostet 499 kr... er kjempefornøyd...

Skrevet

vi har men vi bruker den nesten ikke, bare når vi er på ferie hos besta og bestefar, for der er rommet langt unna...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...