Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

Nå nærmer det seg endelig uke 43. Har funnet ut at el var på dag 22 denne gang, ser ut som syklusene mine blir kortere nå:)

Begynner å bli ganske utålmodig, og det er over en uke til jeg har ikm (på fredagen). Oi, lenge å vente... Tålmodighet kom til meg, hehe.

Ønsker alle sammen lykke til:)

Huff, syntes jeg hører om så mange som får EL seinere enn det de bergener jeg. Hvis jeg har det seinere enn dag 15 så er denne pp kjørt for min del i hvertfall. Jeg og min kjære hadde sex fram til dag 15 som var om søndag og da måtte han dra og kommer ikke hjem før til fredag.

Så jeg bare håper jeg har hatt EL den helga som var nå eller dagene før.

Hei!!

Har ikm den 30.10 eller 31.10....blir spennende......Men skal litt til at det klffer første mnd da....men er jo lov å håpe....

ooops...fant nettopp ut at jeg har ikm i uke 44 ike i 43...trodde 30.10 var en søndag....så da hører jeg ikke til her!!!! :)......

Hallo jenter ;o) Nå er det vel litt under 1 uke igjen så begynner testingen for mange av oss. Jeg tar meg en test neste fredag tenker jeg.....hvis ikke tr har kommet til da! Tenkte å spare penger dersom den ekle tanta dukker opp....hehe...har blitt litt penger den siste tiden på tester osv.

Annonse

God kveld jenter ü

..og jeg som egentlig skulle skrive litt på en oppgave, men måtte bare titte litt her inne, og plutselig gikk tiden gitt..;)

begynner å kjenne litt vondter i halsen og (grr) så er vel på tide å ta kvelden.

her i gården er det ingen symptomer -foreløpig hvertfall.. har ikke noe følelse heller gitt.

men veldig hyggelig å se at så mange som har prøvd lenge endelig får det til nå :)

og like morsomt å lese alle fødselshistoriene på skravlesiden ++, men blir jo ikke akkurat mindre babysyk av det....

good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite ;)

1 dag nærmere uke 43.....:)

Lykke til til dere som skal begynne teste sånn smått i morgen (kanskje allerede i kveld?).

Ha en super torsdag damer:)

Hei igjen jenter:=)

Enda en dag som nærmer seg vår uke.

Her er det bare å pleie meg selv og min datter. Først ble jenta mi syk med diarè, masse hoste og feber. Og nå har jeg blitt smitta og har fått vondt i hodet, tett i nesa og tett i halsen. Så her blir det bare å ta det med ro.

Ønsker dere en kjempe fin dag.

God bedring til deg å jenta!!!

Ja nå nermer det seg heldigvis vår uke! Morsomt at vi er så mange. Får håpe på en babyboom! Det tror jeg også det blir. Og håper jeg er inkludert denne gangen da! =) men ingen tegn på det da...

Ha en flott torsdag! ;-)

God bedring Juhujenta! Her er det fremdels ingen symptomer. Hos deg? Kanskje ikke så lett å finne dem når du er syk. Håper du får slappet av i dag, og er tilbake i toppform i morgen:)

Takk for det kjære dere. Typisk å bli syk nå da. Men ikke noe å gjøre med.

Nei jeg har ingen symptomer. Bare litt mer utflod enn det jeg pleier, men det har gitt seg nå. Hadde litt stikkinger i magen i går kveld. Men jeg trur mer og mer at jeg får mensen innen neste helg. Men håper i hvertfall at jeg blir gravid innen jul.

Så jeg bare håper dere andre har blitt gravide. For vi er jp så mange i den uka.

Tvi tvi.

Klem

Jeg slenger meg på, har IKM neste lørdag, men med mange mensmuringer og økt utflod i går, så tror jeg at det er TR som kommer neste lørdag og ikke jubelropet... æsj.. hater å vite det så tidlig, men de gangene jeg har vært gravid mener jeg å huske at jeg "visste" det tidlig... men det kan jo være ønsketenking og tidlige demenssymtomer også..

Hvorfor ble jeg så lett gravid før? Kanskje jeg må slutte med EL tester og bare kose meg med gammel (p)røver mannen 2. hver dag hele neste syklus? Yeah, right, akkurat som jeg klarer det nå som jeg er på "kjøret" igjen :-)

Tvi, tvi alle dere andre!

Annonse

Jeg gir denne en liten dytt jeg!

Nå nærmer det seg med stormskritt, jenter!

Har ikke tro på at det blir klaff for min del siden det bare er 1.pp'en, men det er spennende allikevel! Bare å smøre seg med tålmodighet helt frem til lørdagen for min del! Kjenner det kribler i magen bare ved tanken på den forestående spenningen! (som dere sikkert skjønner er ikke jeg av den rolige og avbalanserte typen!)

Krysser fingre og tær for en real baby-boom i uke 43!!!

Så nærmer det seg drastisk uke 43..Kribler i magen av spenning:-)

God bedring til juhujenta! Pyton å være syk.

Kan ikke si at jeg har følt noe på intuisjon akkurat når det gjelder meg selv, men hvis det skjedde noe sist helg under EL, så er det jo nå det kan feste seg i livmoren. og så er det å vente lengst mulig før jeg tester. Noe som ikke er lett i hele tatt. Det går fort sport i å tisse på pinner:-)

Har kjent en del stikninger i magen i 2 dager, men det kan jo være fordi jeg hele tiden går og kjenner etter symptomer og. Vil så gjerne!!!!

Håper noen tar seg bryet med å lage en uke 43 testresultat oversikt etterhvert, så vi får en oversikt på alle 43 jentene:-)

Håper på baby boom neste uke jeg også!

ÅÅÅÅÅÅÅ,-jeg er så utålmodig. Jeg vil vite NÅ. Samtidig så er jeg 95% sikker på at det ikke har klaffet, men de 5% som er igjen er veldig påtrengende. Var og besøkte mamma idag. Hun sa hun hadde drømt så rart i natt. Jeg hadde putselig født en kjempestor gutt :o) Han hadde bare "ramlet" ut av meg, med fosterpose og alt. Mamma skulle gå å hente noe å ha barnet i, og da hun kom tilbake stod det en gutt i 3-4 årsalderen og sa både mamma og momo.... Tenk om det går troll i ord.. Det er liksom nå på kveldene at jeg "føler" at kanskje...... Så kommer en ny dag, og ting skjer som stadig gjør meg sikrere på at det ikke har klaffet. Også kommer kvelden, og roen og man begynner å fantasere....

Ja,ja, sånn går nå dagene. Er ikke verdens mest tålmodige akkurat, og gleder meg liksom ikke til selve svangerskapet heller, da er det jo NI (9!!!) måneder med venting..... JEg var klar som et egg til å føde etter 3 måneder forrige gang jeg gikk gravid. Var noe av den kjedeligste ventinga jeg har vært med på ;o) Noen værre(når det gjelder tålmodighet)

Nååååååååååååååååååååååååååååååå er det ikke leeeeeeeeeeenge til før vi kan begynne testingen vår :o) Har ikke tr kommet til fredag den 27/10 så skal jeg kjøpe meg en test! Må si at jeg fjerter noe helt vanvittig om dagen....hehe....eller kjenner jeg meg ikke gravid i det hele tatt....bare masse innbilte symptomer....hihi.....vi får nå se hva tiden bringer! En spire eller den fæle tanta på besøk......vil heller ha en spire jeg da ;o) Det vil vi alle!

Hehehe, da er vi to som fjerter mye nå emblamamma.

Jeg har visst mye luft i magen nå ja.

Tenk at nå nærmer det seg virkelig for oss. Men jeg har jo ikke IKM før helt til neste søndag. Føles så lenge til enda. Men samtidig har det gått fort egentlig også. Jeg tester tidligst IKM dagen har jeg bestemt. For jeg har en følelse av at mensen kommer. Men kjenner jeg meg rett, så kommer jeg vel til å teste fredagen eller lørdagen tenker jeg.

Jeg har liggende 3 tester. 1 vanlig CB og 2 digitale.

God morgen jenter:=)

Hvordan går det med dere??? Ja da er det fredag og bare noen dager så er vi allerde i vår uke. Nemlig uke 43 som vi er veldig mange.

Noen som merker noe til symptomer???

Jeg vil ikke kjenne så godt etter med symptomer fordi det kan være mye innbildning også. MEN, da jeg skulle legge meg i går kveld hadde jeg mye utflod og det stakk mye nederst i magen. Vanskelig å forklare men magen føles oppblåst/hoven, promper mye, og er akkurat som om det strekker nedi magen. Men dette kan jo liksågodt være mensensymptomer. Jeg er jo bare på dag 20 eller 21 i dag. Har jeg hatt tidlig EL denne pp så kan jo også mensen komme snart. Har IKM 28-29 oktober. Jeg er veldig forbredt på at jeg får mensen i hvertfall.

Klem til dere alle. Nå krysser jeg fingrene for ALLE SAMMEN.

Nærmer seg med stormskritt nå:)

Symptomene glikrer med sitt fravær fremdeles, og tanken på at den såkalte syklusen min tuller med meg har meld seg. Kanskje jeg ikke har IKM neste uke alikevel? Me får sjå, me får sjå. Skulle jeg få et raserianfall eller bli eddiksur i løpet av helgen vet jeg at den er på vei:) Pille-stoppen har gjot meg til et pms MONSTER!

Ha en stålande fredag , alle sammen:)

Ser for meg neste uke jeg nå;

Scenario: tirsdag 24/10 tester (negativ)

torsdag 26/10 tester (negativ)

IKM fredag

lørdag 28/10 tester (negativ)

tirsdag 31/10 TR kommer

Sånn tror jeg at det blir.

Scenario 2: tirsdag 24/10 tester POSITIVT :o)

onsdag 25/10 tester positivt (pga svakt strek tirsdag)

fredag IKM, tester med siste test og TYDELIG strek

Lite trolig, men så absolutt det jeg velger om jeg måtte få velge...

Lykke til alle

Hei... Ikm er 23 oktober... Er ganske kvalm eg... Syns brystene er blitt større, men ikke noe særlig ømme... Har ikke så store forventninger denne pp, lite sex denne mnd.... Men vi får bare x fingrene og se...=) Håpet er selfølgelig der for det...=)

Lykke til dere alle sammen...=)

Klem

Hehe, jeg er også lei av å vente. Det er jo "bare" en laaaaaaaaang uke til ikm for min del. Vet ikke helt om jeg bare er sliten av jobben, men føler meg ikke helt "normal". Sikkert bare jobbsliten.. Prøver fortvilt å skru ned forventningene, men det er utrolig vanskelig denne gangen. Noen som har tips til hvordan jeg kan få føttene ned på jorda igjen før den store stygge tr kommer å planter føttene mine NEDI jorda... Hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...