Gå til innhold

hvor ofte har dere sex, sånn til vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss er det også veldig varierende.. Jeg synes også vi har altfor lite sex, men vi har fult trøkk rundt EL så da får det være bra med det:-) Etter El har vi som regel ikke sex igjen før neste pp..

det varierer!

Vi har perioder der vi kanskje har sex en-to ganger i mnd og perioder der vi har sex flere ganger om dagen!

Går litt på formkurven og ikke minst på om vi har tid. en kjappis er bra i ny og ne, men ikke som den eneste sexen en har lissom..

sånn i forhold til prøving er vi bare på at vi har sex når vi føler for det, uten prevansjon. så får vi se om vi intensiverer om dette drøyer ut;)

Ja jeg er også vant til mye sex i tidligere forhold, så det ble en veldig overgang å bli sammen med samboern min.. men man venner seg til det. Synes det var utrolig vanskelig i begynnelsen for jeg trodde han ikke tente på meg, men vi har snakket mye om det og nå har vi det egentlig utrolig bra.. Vi koser mye så det kompenserer..

Men nei: du er absolutt ikke alene:-)

Annonse

Det varierer veldig, men rundt el er det selvfølgelig stor aktivitet. Det fører ofte til at det dabber litt av dagene etterpå fram til tanta kommer, og så tar det seg gradvis opp igjen fram mot el. Merker jo dessuten stor forskjell på når vi har helg og fri. Da er vi begge mye mere opplagt til den slags aktiviteter enn på hverdagene. Derfor liker jeg best å ha el i helgene :-)

Før vi bestemte oss for å bli gravid, så hadde vi oss ikke mer enn 3 ganger imnd kanskje..men nå er det annenhver dag og det setter vi begge pris på. Har hatt så godt av disse to mnd og lært hverandre å kjenne og bli mer trygge på hverandre selvom vi har vært sammen i 4 år og er gift. Det er aldri for sent å sette i gang. hehe! Vi koser oss masse nå. Har litt å ta igjen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...