Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Balder eller Gard hva mener dere, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fine begge to.. liker Balder best jeg! Aner ikke hvorfor egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Må bare nevne at det er UTROLIG mange hunder innom dyreklinikken med navnet Balder....fint navn, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gard er helt greit. Balder er RABalder eller bulder og brak :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Huff, Balder er et hardt navn. Ja, er veldig RAbalder. Ellers er jo balderbuse et kjent utryk! (ikke så vakkert) Gard er fint, kjenner en gutt på to år som heter det, han er en liten viking men halv langt hår og han er så vakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes Gard er hardt, og Balder mykere, jeg. Balder var jo en skjør gutt i sagaen, men det gikk ikke bra med ham. Et nydelig navn er det i alle fall - ta det tilbake fra hundene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 balder: en hest jeg har ridd på gard: en gård på nynorsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå