Gå til innhold

Siss & Alba sin skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter litt på denne, jeg....

Håper du koser deg masse i romjula :o)

Vi er hjemme igjen, og nyter det! Koselig å reise bort, men alltid delig å komme hjem. Pakker ut nå, og skulle tro vi hadde vært borte 1 måned! Hehe...Men med alle klær og gaver, så blir det jo endel.

Klemmer,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, kjære venn! :o)

Og GOD JUL! Så koselig å høre fra deg, og at du har hatt det bra i jula. Jeg har ikke fått vært på nettet i det hele tatt så langt i jula, så derfor har jeg ikke fått svart deg før, desverre.

Og desverre, på julaften begynte spottetrollet, og 1. juledag kom tanta på julebesøk, gitt. Jammen fant hun meg, selv om jeg var bortreist selv. :o( Så denne gangen hadde jeg en kortere syklus, på 26 dager. Var nok derfor jeg ikke fant el heller, begynte sikkert å teste for sent. Hadde jo el-slim noen dager før jeg begynte å teste, så jeg må nok også begynne å følge litt med sånne ting. Vel, vel, det betyr hvertfall at jeg kan feste litt i jula. og det har jeg også tenkt til! Skal hvertfall på 2 fester, har jeg tenkt! ;o)

Vel, jeg har akkurat fått kasta ut tanta, så nå har jeg tenkt til å overraske min kjære med mitt ny-innkjøpte undertøy! ;o) Han vet ikke om det enda, så tipper han blir overraska, hihi!

Er så glad for at du runder 10 uker i morra, Alba! (For jeg holder vel orden på tellinga nå?? ) Dette begynner å love godt! Håper du får en fortsatt deilig jule- og nyttårsfeiring sammen med din kjære, og at du føler deg bra! Nyyyt dagene! :o)

Og gleder meg til en ny nettprat snart!

Stooor klem fra Siss! :o)

Skrevet

Kjære Siss.

Nå ble jeg så lei meg her....

Slemme tr midt i jula :-(

*strekker ut armene og gir deg en stoooor trøsteklem*

Ord blir så fattige noen ganger....men:

jeg HÅPER at du etter forholdene har det bra & at du er ved godt mot, for antall pp`er skal IKKE øke mer nå.

Trøsten er vel at syklusen ble kort, og at du får med deg et par fester :-D

10 uker i dag,ja :o)

Håper bare at alt er bra der inne...

Men lå over doskåla i går, så satser på at det er et bra tegn..

Gleder meg til å skravle på msn igjen :-D

Kos deg masse i helga, kjære venn, og lykke til med nytt undertøy ;o))

Juleklemmer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...