Gå til innhold

Siss & Alba sin skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Åå...nei...magevondt er IKKE gøy!!!

Hadde det for noen uker siden inkl. kastet opp, og det er skikkelig bånn i bøtta!! Håper formen din blir raskt bedre, Siss, og du får smaken på annet enn loff og blåbærsaft.

Har også en lett gjenkjennelig msn-adresse, men har en hotmailadresse som er anonym. Du kan få den. Må bare sjekke om den funker :o)

Håper å se deg her inne senere i kveld!

Klemmer,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte det viktigste:

GOD BEDRING!!!!!!! ;o)

Skrevet

Takk for det! :o)

Føler meg allerede mye bedre, har klart meg ganske bra gjennom en lang og stressende dag på jobben også. Nå holder jeg hvertfall på det jeg spiser, selv om det fortsatt stort sett er loff og blåbær. ;o) Og jeg har HELDIGVIS ikke kastet opp, det er det absolutt verste jeg vet.... Hadde vært fint å bli helt frisk snarest, det er jo el-dager her nå! Kan ikke "kaste bort" det! :o) Regner med el er i morgen eller en av de nærmeste dagene. Tok en el-test fra Billig-tester i går som ble negativ, og har tenkt å ta en CBdigital i kveld - den siste jeg har til denne syklusen! Håper den blir positiv!!

Og nå i ettermiddag fikk jeg ENDELIG litt oppløftende nyheter ang babyen til venninna mi også! :o)) Hun ble operert i hodet i går, en operasjon hvor legene ikke kunne garantere utfallet eller om babyen ville klare den, men det gikk bra!! Å, jeg ble så glad! Mye er usikkert enda, men virker som at den lille jenta ikke får så store skader av det hele. Lille tøffe snuppa dems...

Jeg venter og ser om den hotmailen din funker, jeg da. Fint å kunne chatte på msn! Blir absolutt mer privat da, som du sier. :o)

Hvordan er det med deg, da? Er du spent på IKM? Eller er du mer rolig? Synes jeg har vært mye roligere selv de siste pp'ne (unntatt da jeg plutselig hadde ømme brystvorter da, hihi), det føles faktisk like greit det. Ikke like spennende, kanskje, men mye enklere når tr likevel har kommet. Men nå skal jo ikke tr komme til deg denne gangen, da, Alba!! Nå skal det være en liten spire på plass, altså! Det har dere såå fortjent... *ønske, ønske... Krysse fingra*

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, Alba!

Kanskje jeg kommer inn igjen om en liten stund, men nå skal visst min kjære "treffe" min bror på nettet for en spilleomgang igjen.... (Gleder meg til spillinga blir litt mindre her også.... ;o) Men foreløpig er det nok så ferskt at interessen holder seg vel en stund til..sukk!)

Vi snakkes snart igjen, min venn! :o)

Klem fra Siss.

Skrevet

Hei, Alba!

Har du hatt en fin onsdag?

Er spent på hvordan det går med deg og ikm om dagen. :o)

Dytter tråden vår litt opp, så du finner den når du logger deg på igjen.

God natt, og sov godt!

Nattaklem,

Skrevet

Hei kjære Siss!

Hvordan er formen din?

Frisk og rask igjen?

Håper det :o)

I dag er ikm-dagen min. Er veldig spent, men klok av skade så jobber jeg med meg selv så ikke fallhøyden skal bli såå ille...

Har bestemt meg for å ikke testet. Eller det vil si; jeg hadde lyst til å ta en test i dag, men spurte Albamannen og ba han ta en avgjørelse. Hehe...Han ville vi skulle vente...

Sååå bra at det går bedre med venninne-babyen din!!!!

Håper virkelig at de gode nyhetene kan fortsette å komme!!!!

Har en helt anonym adresse som jeg kan legge ut her:

[email protected]

Legg meg til på msn, så kan vi skravle der :-D

Gleder meg!!

Klemmer,

Skrevet

Hei! :o)

Å, så bra at tr ikke har kommet enda, da! Da er det enda HÅP!! :o)

Godt å være to om de derre teste-avgjørelsene, blir litt lettere å holde seg da. Pleier du å være litt sent ute, eller.....?

Men, nå skal jeg legge til en ny venn på msn-kontaktlista mi! ;o)

Kanskje du er pålogget nå, tilogmed?

Gleder meg jeg og!! :o))

Snakkes!

Skrevet

Hmmm... jeg og data, da, vettu....

Trodde liksom jeg hadde lagt deg til, jeg nå, men når jeg høyreklikker på deg, så får jeg opp at du ikke er lagt til i min kontaktliste. Når jeg prøver å klikke "her" for å legge deg til nå, skjer det ingenting. Og sambo er borte til i morgen, så klart!

Har sendt en mail til hotmailadr din, da, kanskje du har fått den?

Og kanskje du er litt stødigere enn meg på dette her, og får det til? ;o)

Skrevet

Hei igjen Siss!

Fikk mailen fra deg nå og logget meg på nå.

Jeg kan jo prøve å legge deg til..

Skrevet

Hei Siss!

Vil bare ønske deg en flott fredag :o)

Er bare raskt innom mens jeg spiser frokost.

Begynner sent i dag.

Kjempekoselig chattekveld med deg i går!!!

Håper vi kan gjenta det snart :o))

Ingenting nytt ang. meg; ingen tr og ikke testet.

Klemmer,

Skrevet

Hei, hei!

Hvordan har det gått med deg i dag?? Jeg er så SPENT!! Hvis du enda ikk har sett noe til tanta, begynner jeg å få en skikkelig god følelse her...! :o) Kryssser fortsatt fingra superhardt, er nummeret før krampe nå, hehe. ;o)

Håper du ellers har hatt en deilig og avslappet lørdag, sovet lenge og kost deg. Vi har vært på en liten shoppe-tur til Elverum, og sett Istid 2 (for n'te gang) og kost oss med pizza og wraps. Virker som gutta har hatt det fint, de leker så godt sammen.

Foreløpig skjønner ikke sambo hva som er galt med msn'en min, men han skal se litt mer på det. Må kanskje slette deg, og prøve å legge deg til igjen. Har vært så koselig å chatte med deg! :o) Tenk så flax, at jeg skulle bli kjent med en så flott jente her inne! Det setter jeg sånn pris på. Gleder meg til flere skravle-kvelder! ;o)

Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld, og håper veldig på gode nyheter neste gang jeg hører fra deg! Skal forte meg inn en tur i morgen formiddag før vi reiser tilbake med gutta, i tilfelle du har noe å fortelle. (I morra har forresten jeg og sambo 2-års dag! :o) Tror vi skal spise ute på den første restauranten vi var på sammen, siden vi faktisk er i Moss på dagen vår! Sukk, søte minner fra to år tilbake.... Jeg husker alt, tror jeg, og sambo bare smiler og rister på hodet av romantikeren sin.. :o) )

Vel, håper å høre fra deg snart!

Stoor klem!

Skrevet

Kjære Siss- min gode venn!

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!

Ettersom tr ikke har kommet i løpet av helga, så måtte jeg jo teste i dag. Tok en clearblue digital og ordet GRAVID lyste mot oss :-D:-D:-D

Vi er så glad, så glad og samtidig redde, men håpet om at alt går bra denne gangen kan ingen ta i fra oss. Foreløpig termin 30.juli.

Snufser og snufser og VILVILVILVILVIL at det skal klaffe for dere snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sender alt jeg har av babystøv og gode "vibber", for ingenting hadde gledet meg mer enn om vi kunne gå gravide samtidig, kjære venn!!!!!!!!!!!

Håper vi ses på msn snart!!

Har et par tips til deg ;o)

Stor klem,

Skrevet

Kjære, kjære nygravide venn! :o)

Må gratulerer deg enda en gang, her inne på tråden vår også!

Det er bare så herlig at det endelig har lykkes dere! :o) Endelig fant en svømmer veien igjen! Virkelig flott!!

Skjønner at dere har en redsel for at det skal gå galt igjen, men jeg håper at gleden og forventningene kan hjelpe dere over den vanskeligste og mest usikre tiden. Det skal gå bra denne gangen, det må vi våge å tro! Denne lille spiren vil klamre seg godt fast inne i magen din, og vokse seg stor og sterk, og der skal den være helt til juli! Jeg vet det også nærmer seg en spesiell dag for dere, men kanskje kan denne nye lille skatten gjøre savnet etter den lille dere mistet litt lettere å bære. Jeg håper det, Alba!

Og nå suuuger jeg til meg alt det babystøvet jeg bare klarer, for jeg vil så gjerne inn på 1.tri sammen med deg! Vil gjerne høre de tipsene dine, ja!! :o) Jeg har ikm tirsdag neste uke, 28 nov, men jeg synes det murrer vel mye nedi her allerede, så har en følelse av at det hvertfall blir en pp til på oss. Men det gjenstår jo å se. :o)

Tenk for en flott adventstid dere går inn i nå, med deres egen ventetid også. Jeg er så glad på deres vegne! Gleder meg til å skravle litt på msn igjen! Men i kveld reiser jeg innover til Oslo, blir borte til torsdag kveld. Jeg skal på kurs disse dagene, og da får jeg ikke med meg pc'n. Men torsdag kveld er jeg garantert logga inn både her og på msn, for da skal sambo på nattevakt også! Håper å se deg da! :o)

Nå må du ha noen fantastiske dager framover! Er det vanskelig å være på jobb uten å kunne rope ut den glade nyhet? For jeg regner nesten med du ikke sier noe riktig enda?

Kos dere med den deilige følelsen!!

Stoor klem fra meg! :o)

Skrevet

Hei kjære venn!

Hvordan har uka vært?

Hatt det bra på kurs?

Sikkert godt å komme hjem også :o)

For min del har uka gått ganske fort. Hatt endel å gjøre med kurs og foreldresamtaler. Så når det nå endelig er fredag igjen, så skal jeg slappe av i stoor stil :o)) Har nettopp kost oss med deilig middag, og etterpå blir det fyr i ovnen og sofaen ;o)

Tusen takk for så mange gode ord og flott oppmuntring, Siss!!!

Setter veldig stor pris på det.

*smiler rørt*

Håper vi ses på msn snart! Vil jo bl.a gi deg mine tips ;o)

Stoor klem,

Skrevet

Hei, Alba!! :o)

Nå i kveld er jeg endelig hjemme hos kjæresten min og pc'n min igjen! Ble litt lengre enn først antatt, denne turen. Jeg har i tillegg til kursene hjulpet lillebroren min med sin første hybelleilighet, vi har shoppa i stor stil på IKEA.:o) Desverre var ikke de så veldig behjelpelige med å tilretteleggge for hjemkjøring av alle møblene, så for å hjelpe min bror ut av knipa ble jeg en extra dag for å ta i mot de møblene for han. Og jeg syns jeg ville hjelpe med litt montering også, så da tok det den tida det gjorde. Men det var morsomt, da! Jeg elsker å innrede og fixe og ordne, og det er koselig å endelig kunne gjøre litt gjengjeld for alle ganger han har hjulpet meg med flytting.

I går, torsdag, skulle jeg så fint logge meg på msn på broder'ns pc, som jeg jo hadde garantert at jeg skulle, men tror du ikke det ble et gigastrømbrudd over halve Majorstua, så det fikk jeg typisk nok ikke gjort... Beklager hvis du venta på meg, Alba, det var så frustrerende å ikke få gitt beskjed heller. :o( Men nå er jeg på, så håper å se deg når Sopranos er ferdig etterpå! :o))

Har du det fortsatt bra, vennen min? Er formen god, og lykken fortsatt stor? Har tenkt så masse på deg!! Gleder meg til å chatte litt igjen! :o)

Kanskje vi ses etterpå!?!

Ha en fortsatt koselig sofa-fredagskveld! :o)

Stoooor klem!! :o)

Skrevet

Hei, Alba! :)

Håper du har hatt en deilig helg, og at du koste deg sammen med tante-jentene dine! :o) Helga har som vanlig gått fort, men har fått gjort masse, synes jeg.

IKM nærmer seg... Synes symptomene har latt vente på seg, men i kveld har den dumme tr-følelsen sneket seg innpå, og synes jeg har vært litt kortere i lunta. SUKK! Er nok ikke meninga jeg skal følge etter deg såå fort inn på 1. tri. :oI

Vil hvertfall ønske deg en god natt,

og en fin mandag i morgen! :o)

Stor klem fra

Skrevet

Kjære venn!

Jeg er såå spent på dine vegne i dag....

Håper så inderlig at du ikke har fått slemt besøk...

Krysse,krysse,krysse alt jeg har å krysse!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hadde en veldig fin helg!

Håper det samme for deg.

Nå er det bare 3 arbeidsdager igjen til ny helg :-D

Gleder meg allerede!!

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Klemmer,

Skrevet

Hei, Alba!

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke kroppens signaler her, men kan i hvertfall berette at det ikke har dukket opp noen tante her enda! Og det er jo i og for seg et godt tegn.

Har ikke hatt noen følelse av tr-besøk hverken i dag eller i går, så jeg begynte å få opp håpet litt i ettermiddag. Men så var det svaaakt rosa på papiret tidligere i kveld, og da tenkte jeg at nå setter det nok i gang. Var akkurat på do igjen nå, og da var det ingenting å spore igjen. Og fortsatt ikke noe tr-følelse. Blir ikke veldig klok på dette! Men kanskje syklusen min blir 1 dag lenger denne gangen, så tr kommer i natt. Må fortsatt bare vente og se, da.

Men, kan hende jeg tar en test i morra tidlig, hvis ingen tr har vist seg, for jeg har liksom aldri fått gjort den der testinga! :o) Er forberedt på negativ test, så tror ikke jeg blir mer skuffa enn om tr bare dukker opp av seg selv.

Håper du fortsatt føler deg ganske bra! Hva synes du om bøndene i kveld da? ;o) Jeg synes opptil flere av dem valgte feil, hihi. Godt gjort å vite dette bedre enn dem, eller hva? ;o)

Ha en fin kveld, og god natt etterhvert!

Klem!

Skrevet

Hallo! :o)

Liten tilstandsrapport! :o)

Fortsatt ingen tr, men tok en cb digital nå i morgest, som sa at jeg ikke er gravid. Må jo bare fortsette å vente, da, og håååpe at tr fortsatt ikke dukker opp. Kan jo være sen hcg-produksjon...? Eller så lurer kroppen min meg godt igjen.

Ha en fin onsdag, kjære venn!

Klem fra

Skrevet

Hei Siss!

Åå...sååå spennende!!!!!! Hvordan står det til med deg nå????

Krysse krysse krysse.........................

Flere som har sen hcg-produksjon ja ;o)

Jeg har dessverre opplevd et trist døgn.

Våknet opp til blødning i går :*(

Ikke hatt spesielt vondt og ikke blødning i dag, så håper jo på det beste.

Holder meg hjemme fra jobb i dag, og har fått time hos legen 10.30.

Det skal ikke være lett....

Klemmer,

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, kjære Alba!

Nå fant jeg ENDELIG igjen tråden vår, helt bak på side 25!! Bestemte meg for at nå skulle jeg lete helt til jeg fant den, måtte jo være her et sted!

Hadde ikke sett det siste innlegget ditt heller, jeg, men chatta jo med deg på msn senere den dagen. Godt at det har gått bra så langt med deg! Fikk du forresten svaret jeg sendte på msn søndag? Jeg får jo aldri ropt på deg, så jeg benytta anledningen til å skrive noen ord i den "samtala" du allerede hadde starta.

Håper du fortsatt har det bra, vennen! Du er mye trøtt for tida, skjønner jeg (og dette grå, tunge været hjelper ikke akkurat på det heller...). Hva med kvalme og andre tidlige svangerskapsymptomer, kjenner du noe til det? Hvor mange uker er du på vei nå? Hehe, det ble mange spørsmål! Lenge siden sist nå. ;o)

Jeg suldrer med mitt, tar el-tester og alle vitaminene mine hver dag. :o) Og det samme gjør sambo. Ellers nærmer det seg jul, jo, og dagene er travle både på jobb og hjemme. Er bare en uke til stesønn kommer! :o) I går var jeg og en venninne på dagstur til Oslo. Shoppa endel julegaver (og jeg kjøpte meg sexy undertøy, hihi, med korsett, hofteholder og strømper!! Har ALDRI hatt noe sånt, så jeg satser på å virkelig overaske kjære sambo en dag vi har for oss selv i jula. Knis!), og så var vi på konsert (veldig hard rock) på kvelden. Det var kjempekoselig, men du verden så trøtt jeg har vært i dag! Gosh...! :o)

Håper vi treffes på msn igjen snart! Eller at jeg hører fra deg her inne. Tenker masse på deg og knøttet ditt, skjønner du!

Ha en koselig førjulstid, og pass godt på deg selv.

Masse gode klemmer,

fra

Skrevet

Dytter aldri så lite, jeg....! :o)

Skrevet

Hei Siss!

Mens sambo lager mat til oss, så fant jeg ut at det var tid for litt bimming i mens :o)

Så artig at du fant frem til tråden vår igjen! Er jo så koselig å få hilsen fra deg på deg!!

Bra med deg? Er veldig spent på om du fant el....????

Har vært på Strømmen storsenter i dag, og der var det jammen nesten en halv million andre også...Hehe...men fikk da ordnet endel på de timene vi trasket rundt. Hjalp med en vaffel underveis også :o)

Har snart alle julegavene klare nå, men må nok butikkfly etter jobb til uka også.

Håper du har en fiiiin helg, kjære venn!!

Skal være hjemme i kveld, så logger meg på msn etterpå. Kan jo skravle litt hvis du er der :o)

Klemmer,

Skrevet

Skrivefeil her ser jeg: "koselig å få hilsen fra deg på denne siden" skulle det være.

Sånn kan det gå når man nesten har føling grunnet sulten mage :o)

Skrevet

Hei på deg!!

Ja, så er det mandag igjen, men jammen ikke lenge igjen til julefeiringen starter :-D Gleder meg såå veldig til noen dager fri!! Føles som en evighet siden sist jeg hadde fri, og det var i juli så en god stund siden det nå.

Måtte gi tråden vår et kraftig dytt igjen. Kommer mange nye innlegg hele tida :o)

Håper du har hatt en kjempefin helg, og at vi kan snakkes på msn igjen snart :o)

Klemmer,

Skrevet

Hei Siss!

Riktig GOD JUL til deg :-D

Håper du har kost deg masse allerede og resten av romjula blir flott for deg!!! Svigers har ikke trådløst nett, så kan ikke bruke den bærbare pc`n :-( Har derfor ikke vært på msn eller fått vært inne her på bim før i dag. Har stukket litt fra kaffekosen nå..hehe...

Det er litt rart og veldig annerledes å feire jul her, men har det veldig hyggelig :o) Annen mat og andre tradisjoner, men vi reiser hjem 3.dagen så fortsetter vår egen julefeiring da. Får dessuten vært masse sammen med min kjære, og det er jo supert :-D Deilig å ikke tenke jobb, og sove lenge uten vekkerklokke....

Skal prøve å snike meg innom kontoret og pc`n før vi reiser for å legge inn ny hilsen til deg.

Kos deg masse videre, kjære venn, så snakkes vi!!

Varm juleklem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...