Siss75 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 25. oktober 2006 Hei, Alba! I går hadde jeg en travel dag, så da rakk jeg bare en liten svipptur innom bim, rakk ikke å lete etter tråden vår engang! Var på pilates igjen (skjønte og fikk til litt mer denne gangen, hihi), og så var jeg på jentekveld med venninnegjengen heele kvelden. Og det er så koselige kvelder! Vi er 6 stk som har hatt kontakt fra barndommen, og er veldig gode venner den dag i dag, og de siste årene har vi hatt jentekveld ca en gang i mnd. Vi bytter på å ha det, og spiser god mat og SKRAVLER. Kjempekoselig, den ene gangen i mnd holdes nesten hellig! ) Nå sitter jeg her hjemme alene igjen, og fyrer i ovnen, og blir nesten inspirert av deg som var så flink å bake brød i går! Men bare nesten, tror jeg sparer det til i morra, da har jeg nesten helt fri! Begynner mini-ferien min da! ) Har desverre tatt på meg en kunde på salongen da, hadde ikke samvittighet til å si nei. Og så har jeg fått en time til helsesjekk hos legen, med blodprøver til den store gullmedalje, allerede kl 8.30 i morra, så det blir ikke noen sen morgen, akkurat. Men, men, deilig å ha fri uansett! ) Den dagen den lille skatten deres skulle vært født blir nok en vanskelig dag, ja.... den misunner jeg dere ikke. Huff, ord blir litt fattige i en sånn situasjon, kanskje sælig når man ikke har opplevd noe lignende. Vanskelig å sette seg ordentlig inn i. Jeg tror det er veldig bra at dere er så åpne om det dere i mellom, så dere kan støtte hverandre og gjennomleve sorgen sammen. Man trenger nok hverandre veldig på en sånn dag. Jeg kommer nok til å tenke veldig på deg den dagen, Alba. Håper du har hatt en fin onsdag, med deilig matpakke, og kanskje fint vær også? Det har det vært her, og det er så godt for humøret! ) I tillegg har jeg vært hos frisøren og fresha meg litt opp, deilig det også! Jeg signerer forresten glatt på den søknaden din, Alba! Den var eksellent skrevet, akkurat sånn vi vil ha det! ) Vi snakkes snart igjen! Ha en fortsatt fin kveld! Stoor klem fra Siss. )
Siss75 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 26. oktober 2006 Dytter bittelittegrann, jeg. ) Var så langt baki her, atte! Ha en fin torsdagskveld! Jeg har egentlig tenkt å geskjefte meg med husarbeid i kveld, men akkurat nå frister pc'n mye mer, hehe. ) Klem!
Alba44 Skrevet 26. oktober 2006 #28 Skrevet 26. oktober 2006 Hei, hei ) Nå er torsdagen her og du har startet ferien regner jeg med ) Håper du får flotte dager uansett hvordan planer du har lagt!! Du har startet med husarbeid, ja. Hehe...blir gjerne slik..Jobbet senvakt i dag, møtte sambo så vi handlet på vei hjem for et par timer siden, men har gjort endel hjemme selv med langdag. Klesvask, oppvask og rydding må ofte til selv uten barn i hus. Hehe...Tenk deg, Siss, hvordan det blir med en eller flere småtasser i hus :-D Da tenker jeg vi skal erfare hva klesvask og rydding er..Men; det er såå velkomment!! hm....*drømmedrømme* Er så enig i at jentekvelder er kjempekoselig!!! Var sammen med noen venninner søndag, og vi koser oss veldig sammen. Viktig å ta vare på! Mange av dine venner som har barn? Av mine har ca halvparten barn nå. Vet at to sliter og har prøvd lenge... Er såå deilig å tenke på at det snart er helg igjen.... Fredager er supre!! Ha en fortsatt fin kveld! Klem,
Alba44 Skrevet 27. oktober 2006 #29 Skrevet 27. oktober 2006 Kost deg masse på fridagen din, Siss? ) Ha en kjempefin fredagskveld!! Klem,
Alba44 Skrevet 29. oktober 2006 #30 Skrevet 29. oktober 2006 Gir tråden vår et kraftig dytt, for den var langt tilbake ) Håper du har en flott helg!
Alba44 Skrevet 31. oktober 2006 #31 Skrevet 31. oktober 2006 Hallooooooooooooooo, Siss!!!!!!!!! Hvor er duuuuuuuuuuuuuuuu???? ;o)) Hatt en fin langhelg?
Siss75 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 31. oktober 2006 Heeii, Alba!! ) Nå er det lenge siden jeg har vært her nå, huff, får nesten dårlig samvittighet! Vet hvor morsomt jeg syns det er å gå inn hit å lese på tråden vår, og så har jeg ikke gitt lyd fra meg på snart en uke.... Tar meg i nakken! ) Hvordan har du det, da? Er formen helt fin igjen? Og hvordan går det med jakten på el, tester du denne pp også? Jeg har hatt deilige fridager, fylt opp med endel hendelser, diverse gjøremål og stebarn-helg. Så tida har gått fort, og nå er det plutselig snart IKM! Har det allerede på torsdag. Men magefølelsen er ikke spesielt bra denne gang, har absolutt 0 symptomer, annet en massiv pms. Har vært så hissig de siste dagene at jeg nesten ikke kjenner igjen meg sjøl. ( Føler meg 99% sikker på at tr kommer på torsdag. På fredag fikk den siste jenta i vennegjengen (untatt meg, da) sitt første barn, ei lita jente. Hun var født med dobbeltsidig leppe/gane-spalte, som sin mor, og det var noe venninna mi hadde fryktet, men det var masse lykke over å ha blitt foreldre også. Men så i går fikk vi vite at den vesle jenta har en utposning i bakhodet som de ikke vet hva er enda, og hun puster for fort og har pustestopper. Stakkars liten, og stakkars familie. Jeg håper så inderlig at alt går bra med henne, og jeg tenker sånn på dem hele tida. Trist. Håper på bedre nyheter fra den kanten snart. En blir litt minnet på at det ikke alltid bare er fryd og glede å få barn, det er så mye som kan gå galt også. Først må den lille spira klare å klore seg fast i 9 mnd, og så kan det følge smerte og påkjenning for både baby og foreldre. Det er heldigvis ikke så ofte det går galt, men du verden for et mirakel det er når man bærer fram et friskt og velskapt barn! Helt utrolig hva vi kan få til. Denne pp'en har jeg visst tatt deppinga allerede før tr har ankommet, har følt meg tung til sinns med tanke på at det tar sånn tid å bli gravid, mye lenger enn jeg hadde håpet. Vil ikke bli en sliter, eller en som ikke kan få barn, det er for viktig for meg. Så "Notting Hill" på lørdag, og jeg gråt sånn av slutten der hun ligger med hodet i fanget hans med en perfekt liten babykul på magen. ) Skikkelig trist og deppa har jeg vært, og er tildels fremdeles, men i dag fikk jeg en uventet oppmuntring fra en kunde. ) Hun er litt "klarsynt", og fornemmer mye, og hun spurte meg helt ut av det blå om jeg skal gifte meg eller ha barn? Hun hadde fått så sterke tanker om familie og meg her en dag, det bare poppa opp i hodet hennes "hva skal jeg gjøre når fotpleieren min skal ha baby, nå?"! Morsomt! Hun mente at det garantert lå i løypa i nærmeste framtid, så det fikk da opp håpet og optimismen litt igjen, om ikke annet! ) I dag er det akkurat 2 år siden jeg og min kjære traff hverandre for første gang, og så sitter jeg her hjemme alene og mimrer for meg selv... Snuppen er på nattevakt, så blir ingen ligge-på-armen i natt! ;o) Men jeg har søte 2-år gamle minner å kose meg med, da, så nå tror jeg jeg skal finne køya. Er trøtt som en strømpe, hihi. Håper du alt sover søtt inntil din kjære, gleder meg til å høre fra deg igjen snart. Ha en fin onsdag i morgen, i snøføyka, regner jeg med? Her må det vel ha kommet 30-40 cm snart, og det uler rundt husvegga. Tar med meg katten til sengs, jeg nå. ) God natt, min kjære bim-venninne! Sov godt! Nattklem fra Siss.
Siss75 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #33 Skrevet 1. november 2006 Jepp, i dag kom tanta, som forventet. Tilogmed en dag før jeg trodde, så da ble det 27 dagers syklus denne gangen. Men det er jo bedre den kommer for tidlig enn for sent når den først skal være uregelmessig, så blir det da en dag mindre før vi kan prøve igjen. Ha en god natt, drøm søtt! Nå tar jeg katten under armen igjen, med kurs for senga. ) Prates! Klem,
Alba44 Skrevet 2. november 2006 #34 Skrevet 2. november 2006 Ååå neeei,Siss........... Det var ikke den beskjeden jeg ville se da jeg lette etter tråden vår... :*( Slemme, ekle tanta.... *gir deg en stooooor trøsteklem* Håper så det klaffer for dere neste pp!!!!! Krysser fingrene..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Er på dag 20 og ennå ingen positiv el-test, så får vel en enda lengre syklus enn forrige gang...æsj...er ikke så optimistisk om dagen. Skulle vært i permisjon jeg nå med stor mage...Lå lenge våken i natt og tenkte og tenkte...hvert minutt fra sykehuset sitter som spikret i hukommelsen min...savner så den følelsen av å bære på nytt liv.. Oi da, ikke så lystig hilsen fra meg nå... Du er kanskje ikke i verdens beste humør med tantebesøk du heller. Men: bedre dager kommer!!!!! Det må vi huske på ) Forte meg og begynne på middagen jeg nå...Magen romler. ) Ønsker deg en så fin torsdag som mulig!! Stor klem,
Alba44 Skrevet 3. november 2006 #35 Skrevet 3. november 2006 Ønsker deg en kjempefin fredag!!! Endelig HELG :-D Klem,
Siss75 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #36 Skrevet 4. november 2006 Hei, Alba! Takk for trøsteklem, det hjelper bestandig! Ikke morsomt å begynne på nytt igjen, vil jo så gjerne at det skal være en spire på plass NÅ! Og så du da, stakkar, som har så lange sykluser. Det må være ekstra kjedelig.... Hvordan har det gått de siste dagene, har du funnet el enda? Når begynte du å teste da, forresten? Må jo gå masse penger på disse dyre el-testene. Men, det er jo verdt det også, da. Er egentlig et fint hjelpemiddel, men skjønner godt at optimismen er litt vanskelig å holde oppe når en venter og venter. Og sånne triste tanker som du har om dagen er heller ikke til hjelp på humøret. Jeg tenkte på deg her i går, og tenkte akkurat det samme som deg, at det må være tungt å tenke på at du nå skulle ha begynt permisjonen din, og snart være fullgått i svangerskapet. Huff Alba, nå er visst ikke jeg noe særlig oppmuntrende heller... Men det er mange triste tanker som svirrer om dagen, og jeg tror at av og til må man bare kverne litt og bearbeide ting som er litt triste og leie også. Den nyfødte jenta til min venninne har det ikke så bra, og jeg merker det preger meg veldig. Hun har underutviklet hjerne, og syster på nyrene sine. Lillehjernen ligger visst utenpå bakhodet, og det kan visst være spørsmål om liv/død for den lille. Hun skal opereres, men det er visst ikke så store sjanser for at det kan gå bra. Det er så trist... Det setter tr og pp'er litt i skyggen akkurat nå. Det blir nesten litt skummelt å bli gravid også, det kommer så tett på at det ikke alltid går så bra. Jeg skjøner ikke at dette ikke har kommet fram på ul? Det synes jeg er så skremmende! Her har venninna mi ventet på sin lille skatt, uten så mye som å mistenke at noe skal være galt, og så er det såpass galt fatt! Huff.... Nei, nå skal jeg ikke prøve å ødelegge den optimismen du måtte ha med mitt deprimerende pjatt! Det er helg, og jeg håper du nyter den, og finner el, og lager en nydelig liten spire sammen med Alba-mannen! )) Lykke til, og kos deg! Stooor klem fra meg!
Alba44 Skrevet 4. november 2006 #37 Skrevet 4. november 2006 Kjære Siss. Alltid like koselig med innlegg fra deg ) Vi opplever begge en nedstemthet om dagen, men uansett så leser jeg smil og optimisme mellom linjene våre. Det gjør godt. Veldig leit å høre om veslejenta til din venninne. Så utrolig hjerteskjærende og vondt.... Stusser også over at ingenting er oppdaget på ul. Trodde det aller meste kunne sjekkes der, men tydelig ikke.. Jeg er sikker på at du er en super venn, og hun trenger din støtte nå. Hun er heldig som har deg, Siss ) Positiv el-test i går :-D På dag 21, så sannsynligvis en lenger syklusdag. Men; all ventetid i verden er verdt en liten skatt.. Jeg begynte med el-tester for å finne ut om jeg faktisk hadde el hver måned, og for å regne ca syklustid. Så nå er jeg mer forberedt på lange sykluser. Albamannen er så engasjert og rørende god når det gjelder prøvingen. Vil gjerne være med og sjekke ut testene, og teller og regner dager. Hehe.... Er tanta på hell hos deg nå?? Håper det! Bort med henne!!!! Ønsker deg en fiin lørdag ;o)) Stor klem,
Alba44 Skrevet 5. november 2006 #38 Skrevet 5. november 2006 Gir denne en krafitg dytt....... og ønsker deg en fortsatt fiiin søndag!!!!
Siss75 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #39 Skrevet 5. november 2006 Kjære Alba. ) Nå er jammen denne helga snart over og, tida løper av sted. Det er snart leggetid, men måtte innom en liten tur først! Hvordan har din helg vært? Så flott at du har funnet el, det gjør jo at man vet litt mer om når en kan forvente IKM, og som du sier så blir man mye mer bevisst på sin egen syklus. Her har tanta forsvunnet, og ny "slagplan" er lagt for denne pp. ;o) Denne gang har vi faktisk ikke råd til flere el-tester, vi må prioritere litt akkurat nå, så denne gang skal vi følge en "oppskrift" jeg fant inne på bim et sted, om hvilke dager vi skal hoppe i høyet. Hihi, vi er ikke vant til å følge noen oppskrift på det, så det blir spennende å se om vi klarer det! Jeg har igjen 2 el-tester, så må bruke de på strategiske dager, så får vi se. Ja, heldigvis så klarer vi fortsatt å ha litt optimisme mellom våre nedstemte skriblerier om dagen. Det trengs, for da klarer vi nok å snu dette etterhvert! Hvordan går det med deg? Litt mer optimistisk etter el? Jeg er egentlig i et pisshumør i kveld (unnskyld uttrykket), siden Hamkam greide å rykke ned til 1. div...... :*( Men det er jo egentlig en bagatell da, i forhold til det meste. Har ikke hørt noe mer fra min venninne, og det bekymrer meg mer. Tror nok hun og mannen har mer enn nok med å takle dette selv enda, hun gir nok oss andre venninnene beskjed etterhvert. Men en blir så bekymret av å gå i uvisshet også! Skulle så gjerne gjort noe for dem, men det kommer vel en tid for det også. Håper du har hatt en flott og avslappende helg, Alba! Og ha en god mandag i morra! Stor klem,
Alba44 Skrevet 6. november 2006 #40 Skrevet 6. november 2006 Heisann Siss. Godt å høre at slemme tanta har reist sin vei! Så nå sender jeg meget sterke tanker til henne, og ber henne om å holde seg unna deg i minst 1 år fremover :-D Det 7-tallet er nok for deg! Nå SKAL det bli baby ;o)) Har hatt en fin helg, og en fin mandag ) "Bare" 4 arbeidsdager til ny helg...hehe... Er så vondt å tenke på det din venninne og hennes mann opplever.... Ufattelig at slik skjer....... Skjønner godt at du blir bekymret. Håper det går bra! Er det kos annenhver dag fra dag 10 dere skal prøve? Vet ikke hvordan slagplan vi skal legge om det ikke klaffer nå.. Men: sambo minnet meg på at da jeg ble gravid i vinter, så koste vi veldig ofte. Så den siste uka har vi hatt kanindager her i heimen :-D Har merket denne eggløsningen godt, så HÅPER det er et sterk og fruktbart egg jeg har lagt ;o) Håper dagen din har vært god! Klemmer,
Siss75 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #43 Skrevet 8. november 2006 Hei, Alba! ) Jasså, kanindager i det siste? Hihi, så bra, da! Jeg tror ikke det er så dumt, jeg, og i hvertfall ikke i el-dager! Tenker du har lagt et ekstra flott egg denne gangen, jeg, skal tvi-krysse fingra for at det har døra vidåpen for svømmerne. ;o) Jepp, vi skulle liksom følge annenhver dag fra dag 10-oppskriften, men har sprukket allerede, gitt...! *fnise* Er på dag 8 i dag, og har allerede kost oss to ganger for mye. Men skal vel allikevel prøve annenhver dag fra dag 10! Heller for mye enn for lite, tror nå jeg. Tenk, nå er alt denne uka halvgått også. Som tida flyr! Snart er det jul! Det ville vært litt av en julegave om vi fikk hver vår lille lykke-spire å passe på under juleforberedelser og julefeiring..! Tenk på det, da.. Men tør ikke å drøme for mye, blir så knallhardt fall når den dumme, dumme tanta sikkert kommer på juleferie. Nå har jeg en utålmodig kjæreste her som også vil inn på nettet, så nå får jeg visst slutte av. Er ingenting nytt om babyen til venninna mi, de venter fortsatt på prøvesvar. Ellers synes jeg humøret har steget bra de siste dagene, hvis jeg ser bort fra bekymringen for dem. Håper du også føler deg bedre! Men det gjør du nok, som nyter turtle-dager med din kjære! ) Keep them going!! Sender tilsvarende "hold deg laaaaaangt borte"-tanker til tanta di også, Alba! Du frykter vel besøk allerede neste uke, så tenker intenst nå framover! denne gangen får hun ikke komme! Ha en flott torsdag i morgen! ) Stor klem,
Alba44 Skrevet 9. november 2006 #44 Skrevet 9. november 2006 Hei på deg,Siss ) Hvordan står det til med deg? Hatt en bra dag? Vært en lang dag for min del; først kurs, så jobb og deretter personalmøte til 19.00...Deilig å tenke på at det er fredag i morgen :-D Jobber tidlig i morgen,så tar helga fra 14.00. Denne uka har vært travel og det passer meg jo egentlig bra i og med at tankene rundt ikm begynner å svirre...."Tenk om..." og "Håper så inderlig..."-setninger blandes med "Jaja...ikke bare vi som sliter litt..." og "Vi må ikke miste håpet..." Jeg er enig i at tida flyr...snart midten av november allerede!! Nissen BØR ha fått med seg hva som står på vår ønskeliste i år!!! Og vi som har vært sååå snille fortjener jo det........ Lyst å gi deg noen ord i kveld før jeg avslutter: "HOLD FAST PÅ DRØMMENE DINE! SETT AV ET STILLE, HEMMELIG STED I HJERTET DITT DER DRØMMENE DINE KAN BO, TRIVES OG VOKSE." Varm novemberklem,
Siss75 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #45 Skrevet 9. november 2006 God kveld, kjære Alba! ) Det var fine ord....! Takk for dem! Drømmer er viktige, veldig gode å ha. Det er jo på dem en lever, når hverdagen av og til er vanskelig eller bare grå og kjedelig. Tror jeg bestandig har hatt et stort rom for drømmer i hjertet mitt, og det har vært god trøst mang en gang. Nå håper jeg inderlig at din store drøm går i oppfyllelse i løpet av de nærmeste dagene, og at du får en fornemmelse av at det er noe som vokser i magen din snart. ) Det var litt av en dag du har hatt i dag! Blir ekstra godt med helg i morgen, da. Jeg kjenner at jeg er litt sliten i kveld, selv om jeg ikke har hatt så lang dag som deg. Blir nok snart senga for meg! Jobber også en tidlig, ganske kort dag i morgen, jeg pleier å gjøre det på fredager. Men selv om jeg er ferdig med kunder tidlig i morra er det bestandig så mye annet å gjøre på fredag, at jeg kommer meg nok ikke hjem før i 16-tida likevel. Men da er det hvertfall HELG igjen! ) Ha en god start på helga i morra, Alba! Nyt tidlig fri, og kos deg! ) Vi er på dag 10 i morra, så da setter vi igang kosen igjen, sjøl om vi har tjuvstarta litt, hihi! God natt, og drøm søte drømmer! Nattaklem!
Alba44 Skrevet 10. november 2006 #46 Skrevet 10. november 2006 Hei & god fredag!! Åå...endelig fredag!!!!! Hmmmmm.....Kose meg masse på sofaen med tv & godis & vissheten om at det er leeeenge til mandag :-D Det var det første jeg tenkte på da klokka duret kl.0630 i dag tidlig.... Skal du gjøre noe hyggelig i helga da? Søndag er det farsdagsbesøk, så vi skal på besøk med gave og kake( bake i morgen). Morgendagen skal jeg ta som den kommer. Tror det blir en shoppingrunde med ei venninne på dagen ihvertfall. Er godt å ikke alltid ha for mye planer også. Vet du; jeg har også alltid et stort rom for drømmer! Helt fra jeg var barn. Jeg mener at håp og drømmer er livsnødvendig!! Nå står både du og jeg foran vårt livs kanskje største valg; nemlig drømmen om barn. Håper den realiseres innen rimelig tid. Vi har ventet lenge nok begge to nå.... Nå starter snart dansingen på tv2, så må rigge meg til i sofaen ) Ønsker deg en kjempefin fredag& masse lykke til med "10 dagers starten" i dag!!! Stor klem,
Siss75 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #47 Skrevet 11. november 2006 God morgen, Alba! ) Ser du også er tidlig oppe i dag, håper jeg rekker å svare deg mens du fortsatt er her inne. ) Regner med din sambo sover søtt enda også? Det gjør min, er visst ikke såå lenge siden han la seg, hihi. Han satt oppe lenge etter meg, med pc-spillet sitt og noen øl. Men vi fikk med oss 10 dagers straten, ja! ;o) I morgen tenkte jeg også å dra på farsdagsbesøk til min pappa, synes det er lenge siden vi har vært der nå. Men tida fyker jo sånn avgårde, at før en får sukk for seg har det gått en mnd. Og i dag skal vi hvertfall en tur til Sverige, handle litt. Sambo snuser (en hjelp for å slutte å røyke for mer enn 2 år siden, som visstnok bare skal være midlertidig.....! Hehe, vet ikke hvor lenge noe kan passere som midlertidig, jeg.), og det er myye billigere med snus i Sverige. Siden vi ikke bor lange kjøreturen unna, tar vi nok en tur over i dag. Får se om jeg ikke sniker meg avgårde en liten tur på egenhånd også, for min kjære er jo far han også, så jeg synes nesten han må få en liten oppmerksom het fra sin sønn. Tror jeg skal kjøpe en liten gave, og gjemme den på rommet til stesønnen min, så kan han ringe og vekke pappa'n sin i morra med en liten skattejakt. ) Siste helga di før IKM nå, vel? Å, det blir spennende, Alba!! Har du våga å kjenne litt etter symptomer, eller? Om det er noe liknende du evt hadde sist? Ha en herlig lørdag, og ikke minst, en morsom shoppingtur! ) Jeg vil være med....! ;o) Hehe, kos deg! Stor klem,
Alba44 Skrevet 11. november 2006 #48 Skrevet 11. november 2006 God morgen, god morgen ) Våknet ganske tidlig i dag, men la meg ikke så sent så føler meg ganske uthvilt. Sambo er faktisk våken han også! Kom nettopp med en kaffekopp til meg. Smaker deilig! Kjenner meg igjen når det gjelder pc-spill ja! Hehe...men han spiller mye mindre nå enn før. Koselig med besøk på farsdagen. Er jo en "kjøpedag" for handelsstanden, men så fin mulighet til å vise hvor mye man setter pris på sin far. ) Har planer om å bake, men har ikke bestemt meg for om det blir kake eller kanelboller...Hva liker du best? ) Har du forresten msn? Gjerne med anonymadresse. Føler at jeg kunne vært mer personlig der. Siste helga før ikm,ja...Spennende.. Har ikke våga meg så mye på symptomer ennå..Testet forrige gang da jeg var 5 uker på vei uten noen tydelige tegn til å være gravid. Testet pga en fest vi var bedt til ) Koselig at du gjør farsdagen ekstra fin for din kjære da! Og skattejakt er jo alltid spennende ;o)) Ha en super lørdag formiddag!! Hadde vært kjempekos om du ville være med på shopping da! Må inkludere et kafebesøk også da...hehe.... Lørdagsklem,
Alba44 Skrevet 12. november 2006 #49 Skrevet 12. november 2006 Opp på topp med tråden vår med ønske om en flott søndag!! )
Siss75 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #50 Skrevet 14. november 2006 Hei, hei! Tar meg tid til et kvikt svar før jeg må løpe avgårde til jobben! Har ikke vært her inne siden lørdag, jeg har vært så heldig å få kjenne hvordag det er å ha mageonde med diare igjen.... Kan ikke huske sist jeg hadde det, men nå har jeg hatt vondt i magen og kvalmebølger siden lørdag, og det toppet seg med å sitte på do hele dagen i går. Måtte dra hjem fra jobb til slutt, men i dag får jeg prøve meg igjen. Har bare hatt i meg loff og blåbærsaft siden i går, så nå holder jeg hvertfall på det meste! ) Jeg kommer innom igjen i kveld, skal skrive litt mer da, ikke bare sykdomspjatt, hehe. ) Har forresten msn, men ikke medså anonym adresse. Har du? Hvis ikke, så gir jeg deg min, jeg. Tror vel at jeg har vært nokså gjenkjennelig her inne for de som måtte kjenne meg uansett. Ha en fin tirsdag! ;o) Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå