Gå til innhold

Til alle stikkere, nå trenger jeg litt hjelp!! masekråka her...:-)

Anbefalte innlegg

Har fått mail av min lege i danmark at jeg skal ta sprayen nå med 12 timers intervall.. og sprøyten skal jeg ta til samme tidspunkt hver dag

pluss/minus 1 time.. så da om jeg forstår riktig så kan jeg ta sprøyten når som helst på døgnet.. (bare huske til samme tid)??

Uff er jo så redd jeg skal gjøre feil, og jeg har jo Gonal F og 300 og skal jo ta 225 enheter hver dag, så jeg må jo ta litt av den ene og litt av den andre, syns det blir så mye knot.. kunne ikke sprøytene da vært på 225..??

Ja jeg får jo bestemme nå hvilke tidspunkt jeg skal stikke... er første dagen i dag og kl er jo allerede snart 19...

Fortsetter under...

Hei du.. ja jeg stikker kl 22 jeg da.. har bestemt meg nå.. for da har jeg kommet hjem fra trening osv også.. syns det er litt dårlig info om tider osv fra Danmark. Det står jo 8 timers intervall på spray og når jeg fikk mail nå så skulle jeg visst ha 12 timer fra i dag.. ehh hvis jeg ikke hadde sendt dem mail hva så???? hadde jeg da ikke fått den info`n?

Nei dette skal jaggu ikke være lett hehe..

Ha en fin kveld!! 3 timer til første stikk :o)))))

Det er visst ganske viktig å følge tidspunktene. Jeg la det på mobilen for å være sikker på å huske det. Var vanskelig i forhold til at jeg jobber skift og reiste en del i denne peioden. Vet ikke om de bruker de samme medisinene i Danmark, men jeg sprayet meg tre ganger til dagen.

Du får bare maile og mase på dem slik at alt blir helt rett!!

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...