♥maxen min♥ Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde veldig mye før, pumpet gjerne 200 fra en pupp, men så ble det veldig forskjell. Mens jeg kunne pumpe 160 fra venstre kom det innimellom nesten 100 ml mindre fra høyre. Venstre er klart favoritten, prøvd å legge han ekstra mye på høyre men prod. går ikke noe særlig oppover. Har fremdeles en god del i venstre men ikke som før. Har ammet i snart 4 mnd, gud som tiden flyr!!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Er det noen spesiell grunn til at du må pumpe ut så mye? Jeg for min del pumper aldri. Ikke tenker jeg på hvor mye/lite melk jeg har heller. Så lenge han vokser som han skal og er frisk og rask har du nok melk.
♥maxen min♥ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Neida bare lurte på jeg! Pumpet fordi han ikke tok puppen til å begynne m og fikk flaske og fordi jeg ble så vanvittig sprengt på natten el når vi skulle ha barnevakt om jeg skulle på trening el frisøren ol. Pumper jeg nå er det bare litt for å lette på trykket. Men merker at det er mye mindre i den ene, egentlig derfor jeg spurte.
tvilling73, 05/07 Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde det likt deg, jeg pumpet fordi hun ikkje ville ha fra pupp, mye mer på venstre enn høyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå