Gå til innhold

Hvordan er formen deres jenter?? Begynner dere og bli slitne?

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner behovet for å ligge mer på sofaen og være hjemme generelt jeg nå..Orker liksom ikke så mye lenger..

Støl i ribbeina er jeg å!!

Syns det begynner og bli vanskelig og kjøre bil også jeg da, syns alle klærne mine presser på nederst i magen når jeg kjører..

Litt sytete men...:)

Fortsetter under...

Vi har vel lov til å begynne å "syte" litt nå:)

Jeg kjenner og at ting er blitt mye tyngre,,mye er ett ork.

prøver å gå en tur med hundene hver dag,men de siste dagene har jeg hatt så mye kynnere å vondt at dem bare får løpe i hagen alene,,orker rett å slett ikke gå tur.

Det er godt vi ikke har så lenge igjen nå-kun 47 dager til min termin;)

begynner å bli sliten ja:) heldigvis bare 50 dager igjen:)

magne er langt nede, så det re vanskelig å ta på sko og slikt. bekkenløsningen liter også på..

men det kommer noe godt ut av dette her:) en nydelig liten baby:)

Annonse

Supersliten, stressa, hyper, uthvilt :)

jeg føler jeg går igjennom alle stadiene i løpet av dagen :) er nå 100 % sykemeldt pga tja... ikke-fungerende-kropp rett og slett :) og det er håpløst! jeg føler meg i tipp topp form, tar ut av oppvaskmaskina og er dermed utslitt de neste tre timene ....

65 dager igjen... og nå syns jeg det begynner å bli tungt! Har vært sykemeldt lenge, jeg. Jobber med de minste i barnehage, og det orker jeg bare ikke... Kynnere har jeg også endel av. Men heldigvis, en baby på vei:)) har vært på Lindex og kjøpt nissepysjamas m nisselue!!

Begynner å merke det nå, men mest på humøret egentlig, å så er det så innmari tung å puste. Er liksom så stiv å støl i magen.

Har mest lyst til bare å være hjemme helt alene uten noen her...

"bare" 10 uker +/- igjen... :)

JAAAAAA!!!!!

Har merket det spesielt den siste uka nå. Får sånn småvondt i korsryggen og er mer slapp og daff. Nå er det heldigvis bare denne uka her og så et møte eller to med veilederen min som "skjer" før jeg skal ha permisjon om en måned. Så da kan jeg forhåpentligvis slappe av litt mer. All den positive energien som har holdt meg oppe gjennom eksamen i høst bare siver ut og forsvinner... Hjelper ikke akkurat å campere over ei uke hos svigers, selv om de er supersnille med meg. Vil hjem!!

Gleder meg sånn til smurfen kommer ut og vi kan kose oss hjemme : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...