Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Heisann................ er det noen som husker hvem vinterstøvler som kom best ut av testen........??? Eller like viktig..Hvem som kom dårligst ut? har kjøpt skofus sine, og så husker jeg ikke denne testen. Takknemlig for alle svar...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Coop sine og viking sine kom best ut. Ecco kom dårligst ut.
Ranveig R Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article485402.ece Viss det er denne testen du meiner så var Coop sine, Ponny (Eurosko) og Ecco sine sko like gode, men Coop vant testen pga. pris.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Har også kjøpt skofustex, er det fjerde året jeg kjøper det nå og jeg er kjempefornøyd! Har enda tilgode å se at de har blitt våte igjennom dem! Kjøpte Ecco sine til eldstemann på 4 år selv om de kom dårligst ut i testen, men de var nedsatt til 299,- fra 699,- så da tok jeg en sjanse! Er jo Goretex da så de kan ikke være såååååå dårlige, hehe... *håpehåpe* )
bamsemums23 Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Vi har aldri kjøpt annet en Ecco Goretex vintersko til eldste jenta (8 år) I vinter skal nr 4 bruke skoene. De er like fine, bare man behandler de riktig og impregnerer de innemellom.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Har du brukt samme skopar til 4 forskjellige barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå