Gå til innhold

Pris på stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en brukt Quinny Freestyle (2006-mod.) for 5000 kr. Den har ikke stelleveske. Noen som vet hva jeg må betale for å kjøpe en sånn separat? Og hva koster evt et sete som hører til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvilken type du skal kjøpe for 5000,-?!?! Freestyle eller freestyle comfort? `Og følger det med både bag og sportsdel? Hvis ikke var det en veldig høy pris...va forsåvidt det uansett etter min mening.. Om det er Comfort du tenker å kjøpe får du sportsdelen ny til 2990,-, så kan du evt kjøpe bag brukt for en liten tusenlapp, da havner du på 4000,-.. Ellers henger Skip*Hop veldig fint på Quinny-vognene..samt at den er praktisk, pris kommer ann på hvor du kjøper, men fra 400-600,- ca..

Skrevet

Det er Freestyle comfort med både bag og sportsdel samt vinterpose. Har nå funnet at de har tilbud på samme type på www.babyshop.no minus vinterposen. Aner du hva denne vinterposen koster?

Skrevet

I utlandet (www.pingpong-online.nl) koster den 582,-, men hos norske forhandlere vet jeg jammen ikke...sikkert rundt tusenlappen..kanskje like under.... Men om du kjøper vogn ny i butikk for 2990,-, samt pose for ca 1000,- , så kan du jo evt kjøpe bag pent brukt(på finn.no for 1000,-), da kommer du også på 5000,- - MEN får sportsdel, understell og pose splitter nytt....

Skrevet

Den vinterposen fra Quinny er ikke noe fin! Ehm, synes jeg da... Finnes så mange fine, deilige poser, bl.a. buggymummy fra OTH, dunpose fra ticket to heaven eller ödenwalder...

Hvis den koster det samme ny, så ville jeg gått for det altså!

Mange stellebager funker på Quinny, må bare finne en du liker. Hva med Skip Hop?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...