er en haletudse :) Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Er ca i uke 14. Har hatt veldig ømme bryster helt fra begynnelsen av graviditeten, men plutselig er de "normal" igjen og sluttet å gjøre vondt. Ble litt bekymret siden det står så mye i gravid bøker om at det er denne uken brystene skal vokse og mange er spesielt øm nå. Er nok bare meg som er litt overfølsom for det jeg leser og blir "redd" med en gang jeg ikke kjenner meg igjen i boken Noen som har samme erfaring? er en haletudse
MammaDilla Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg husker ikke eksakt mønsteret på når puppene mine gjorde ondt og ikke, men i mitt tilfelle varierer dette veldig. De sluttet å verke i ca uk 11.Etter dette har det vært av og på. Akkurat det med at de vokser i den og den uken skal du ikke henge seg så veldig opp i.Alt slikt er vel igrunn individuelt. Bare nyt den tiden de ikke verker
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Jeg er gravid i uke 18+2, å brystene mine har ikke vært ømme i det hele tatt, å både lege og jordmor sier at det ikke er noe å tenke på . Så trur ikke du skal bekymre deg så mye=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå