Gå til innhold

NÅR fikk dere "gravidmagen"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var tidlig hehe:) Det var en befrielse å kunne ta på seg mammabukser i uke 10 :=) Dette er 2 mann men jeg ble tidlig stor med nr 1 også jeg da. Blir fort stor, men så er det akkurat som om det stopper litt opp. For så å jevne seg litt ut liksom, så nå som jeg er i uke 30 virker jeg plutselig ikke så gedigen lenger :)))

Jeg er 27+1 i dag og har ikke stor mage..jeg begynner faktisk å lure på om det virkelig er en hel baby der inne eller om det bare er mye luft(hehe)

Venter og venter på den store gravidmagen som jeg liksom skal få, men som aldri kommer. Man kan jo begynne å lure på hvor alt det andre som skal ligge i magen har gjort av seg..babyen må jo sprenge tarmene mine mot ryggen..

Ikke rart jeg har litt mage trøbbel om dagen...

jeg har ikke sånn kjempe lang overkropp akkurat, så jeg tror bebisen for det meste henger utenfor kroppen min.....det er godt å tenke på at ting og tang etterhvert jevner seg ut for det er ikke bare bare med store mager...vondt å puste er en av bakdelene...dette er nr 3 og det er seks år siden sist, så det har nok kanskje en sammenheng....

De fleste kunne ikke se noe på eg før rundt uke 20. Nå er magen min tydelig (uke 28), men ikke stor (i forhold til mange av bildene her inne). Mange tror ikke at jeg er kommet så langt på vei når jeg forteller det. Jeg har blitt advart at det er i 3. semester magen vokser mest. Det er like om hjørnet for meg, så jeg er spent på hvor mye større magen min blir.

Magestørrelse er tydelig veldig forskjellig fra person til person, og ettersom det er førstegangs eller man har fått barn før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...