to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg var på 3D-ul tildligere i uka og da var jeg 31+0 på vei. Hun som tok ulatralyden sa at babyen var 14% over gjennomsnittet. Hun kunne ikke fortelle vekta, for et sånt skjema hadde hun ikke sa hun, så hun gikk etter dette blå runde "hjulet" eller hva jeg skal kalle det. Men hvor ofte stemmer det at baby blir større enn gj.snittet når de måler så lenge før termin?? Noen med erfaring??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 + - 20 % er visst vanlig. Venninnen min fikk beskjed om at hun fikk en STOR baby for et par år siden, etter ultralyd sent i sv.skapet. Og ut kom lille Johannes på 3195 gram og 49 cm. 5 dager over termin.
*shehasmyheart* Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hei:) Jeg hadde aldri en sånn måling. Men etter det jeg har hørt fra andre, så stemmer det veldig sjelden. Noen får beskjed om STORE barn, og får barn som er helt "normale" i vekta. Og motstt. Ville ikke bekymret meg så veldig for dette var jeg deg. Tanten min fikk beskjed om at hun fikk en veldig liten baby. Men han var helt på gjennomsnittet:) Ikke stol helt på det ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå