Sørland-snuppa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 noen som har en god oppskrift på pannekaker? jeg har virkelig lyst på det nå, men har ingen oppskrift. vet sån ca hvordan en lager det, men det er så lenge siden, så jeg er ikke helt sikker
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Et tips kan være å søke på tine sine sider.. Eller gå inn på google
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Sjekk kokeboka-forumet - der finn du sikkert noko. Eller du kan prøve og søke i menyen til venstre her, berre å taste inn pannekaker i det kvite feltet, velje forum (i staden for BarniMagen) og søk Lykke til!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 3 egg 3 ss sukker ca 5 dl mel omtrent en liter melk, lett eller hel Pisk eggedosis, ha i melet og spe med melken til du har en passe tykk røre. La den stå i 15 min før du begynner å steke.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Amerikanske frokost-pannekaker! 225g mel 2ts bakepulver 2 egg 3 dl melk litt sukker La røren hvile litt før du steiker.. Server gjerne med sirup på, eller hakk opp sjokoladebiter og bland i røren før du steiker. NAMNAM! Bon Appetitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå