Tiril75, 31.pp - 2 sa Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei alle slitere. Lenge siden jeg har vært her inne nå, måtte ta en pause. Har og byttet nick fra Mamma'n til gutt født 23.12.02. Lurer på om noen vet hva den blodprøven skal være over, for at man kan si at det har vært el. Tok en blodprøve på dag 23 i syklusen etter avtale med gyn. Hadde da vært gjennom dobbel pergokur. Og gyn er hellig overbevist at jo da kommer el på rundt dag 15. Og det er jeg like uenig om at nei ikke på meg nei. Og jeg hadde jo rett igjen den kom rundt dag 20 fordi mens kom 14 dager senere. Nå har vi pausemnd. og nå sjekker jeg med el.tester fordi jeg synes så mange får det til i pausemnd. Kan ikke la noen sjanser gå fra meg og jeg fikk faktisk utslag på den i dag og vi er kun på dag 17. Så ble veldig overrasket der ja. Positivt sådan Noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6693951-blodpr%C3%B8ve-for-%C3%A5-sjekke-om-man-har-hatt-el/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du får pos EL-test 12 - 36 timer før EL, så det kan godt være at du ikke har EL før på dag 19. For å sjekke porg.nivået m du ta blodprøva ei uke etter EL, og da skal nivået være på over 20 (jagge hadde nivå på 32 og 34 de gangene jeg målte det). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6693951-blodpr%C3%B8ve-for-%C3%A5-sjekke-om-man-har-hatt-el/#findComment-6694790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiril75, 31.pp - 2 sa Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei snøfilla Takk for svar! Nei, jeg vet. Men det er likevel tidlig til å være meg, de gangene jeg har brukt el.tester har de ikke slått ut før på dag 20 og da kan jo el. være først på dag 22. Så 19 er bra Har for lange sykluser og PCO og ingen el. men regelmessige mens. Jeg har vært så mye uenig i det min gyn sier ( gammel mann som sikkert burde ta kvelden som gyn veldig snart), så det er derfor jeg spør. Jeg mener å ha hørt at blodprøva skal være over 21 for at de bekrefter en el. Og det stemmer jo bedre overens med det du sier enn min gyn. Han mener at så snart den er over 15 er det ok. Min prøve var på 17 komma et eller annet og at det var så laangt over at ja jeg hadde hatt el. Venter på tlf.time på Volvat, men fikk ikke før 31.10 så jeg skal spørre nærmere da. Kontordama der visste ikke. Skal ta ny blodprøve dag 22/23 denne syklusen også. Så får vi se hvor høyt nivået er da. (innbiller meg mye høyere for jeg har hatt så mye rare symptomer denne gangen og masse mye mer utflod. Håper det er positivt Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6693951-blodpr%C3%B8ve-for-%C3%A5-sjekke-om-man-har-hatt-el/#findComment-6695031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå