Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 jeg har det fnit, men merker at jeg skifter humør for ofte..kan bli lei og sur og greier ikke helt å bli glad på en måte..er tung i kroppen men større bryster og opplåst mage..mens murringene har jeg ikke så ofte som i begynnelsen men blir litt kvalm på kvelden , ivertfall hvir jeg er sulten..:-) dette er gøy:-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 har ikke merket stort til humørsvingninger jeg. det jeg sliter med er at jeg er kvalm hele døgnet. våkner om natta pga kvalmen. har litt brystspenning av og til og er kjempe trøtt. Når jeg har fri går det fint, sliter litt på jobben å takle 100 barn rundt meg - jobber på skolen/SFO.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er kvalm :-( Går litt i bølger, noen dager er bedre enn andre, i dag har vært en kjip dag. Murrer i magen, småømme bryster, trøtt, hormonell osv, føler meg omtrent dobbelt så gravid som de to forrige svangerskapene til sammen, hehe...
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Her går det veldig fint! Har litt halsbrann/kvalme, men ikkje så mykje at det er plagsamt eigentleg. Elles er det berre murringar og litt lite energi. Dersom eg held fram slik skal eg berre juble, deilig å ikkje ha så mange symptom (men det hadde vore greit med litt meire symptom akkurat no, så eg føler meg litt meire sikker på at det er liv laga der inne)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 klage litt jeg da,fryktelig trøtt,kvalmen,puppene er store og vonde,humøret skifter etter vinden.jada,fryktelig gravid med andre ord.Alt som skal takles iløpet av en dag jobb,unger MANNFOLK osv-HALLELUJA !!Klarer ikke det jeg altså,virker som om jeg må bestige mount everest hver dag!!og DET orker jeg ikke nå!!vil bare sove og spise og sove........Men er vel egentlig bare bra,har mistet to ganger dette året,helt anderledes denne gangen,håper det er en god ting... klem
trusine Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har det ganske så bra om dagen. Er 6+1, ikke vært gravid før, så dette er spennende. Merker jeg er veldig tørst, og løper på do hele tiden. Ellers så blir jeg med i klubben for dere som er oppblåste. Synes buksene strammer ekstra om dagen, og må løsne på knappen rett som det er. Heldigvis for meg så er jeg ikke kvalm, men som jeg har skjønt, så er vel ikke faren over enda for det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå