Rosenrød Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg mister forferdelig mye hår! Har pågått i hvertfall to uker nå, og jeg er nesten redd for å bli skallet her... Andre som har opplevd det samme? Er i uke 23.... Legen sa det ikke var farlig så lenge det ikke er flekkvis, men det må jo slutte snart...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 JA - denne skriver i alle fall jeg under på!!! Mister masse hår! Er i uke 17 nå og har hatt det slik i 2 uker tror jeg. Prøver å trøste meg med at jeg har veldig tykt hår fra før, men ikke noe morsomt å dra av et lass med hår hver gang jeg dusjer og hver gang jeg bruker børsten...
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Du er nok ikke helt alene om det....jeg har mistet så utrolig mye hår, er i uke 24 og føler at jeg river av meg hele hårfeste vær gang jeg kammer håret......Vet hvertfall hvem som skal ha hair extensions når den lille krabaten er kommet ut......
Jente19*31.01.07* Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 hehe.. mister mye hår jeg og ja gitt.. leste en plass at mange mister mere hår når de begynner å amme.. ber til Gud om at det ikke gjelder meg.. da bli jeg bokstavelig talt snau.. hehe
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har alltid "røytet" mye, men nå er det helt ekstremt. Det faller ikke av flekkvis, heldigvis, men av og til ser det ut som det er mer hår på badegulvet enn på hodet etter en runde med hårbørsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå