Gå til innhold

Til dere som har kobberkrem eller den Weleda(?) kremen..

Anbefalte innlegg

Er ikke de mot revining?Jeg dro for å kjøpe det i går,og dama på helsekosten visste ikke hva den weleda kremen var(de hadde mange produkter i den serien da)..og kobberkrem hadde hun aldri hørt om at skulle brukes til det..

har jeg misforstått helt?? det var der nede man kunne bruke den kremen? Hun fant bare frem kremer mot strekkmerker

Fortsetter under...

Kobberkrem er det i alle fall mulig å kjøpe på apoteket.

Weleda oljen, heter vel noe sånt som Weleda fødselsforberedende... hvis du søker på nettet, så finner du helt sikkert oversikten.

Har ikke begynt med det selv, men det var tanken..

Annonse

Weleda-oljen heter "Fødselsforberedende olje" og er litt midnre enn den flasken "Svangerskapsolje" er på - samme orange kartongen.

Sprøtt de har ansatt noen som har SÅ liten peil på varesortementet....Hvilken helsekostbutikk var det ?

Sist jeg var hos jordmor så anbefalte hun Weleda fødselsforberedende olje, for å mykne opp og tøye kjøttet/musklene mellom endetarmen og sjeden. Dette mente hun vil forebygge mot revning.

Det var ikke nok å bare smøre med oljen, i tillegg måtte jeg tøye.

Høres litt ... ut, men hun sa at jeg skal tøye området mellom sjeden og endetarmen 3 min hver dag fra uke 34.

Og måten det gjøres på er at man smører området med oljen, tar 2 fingre inn i sjeden og drar de nedover mot endetarmen til det gjør vondt, så drar man igjen, til det gjør vondt ... osv.

Hun mente det var litt vanskelig å gjøre selv for man må komme til med fingrene bakfra for å få kraft nok, og sa at det egentlig var en partner oppgave... så vi får se om jeg har lyst til at sambo skal påta seg denne oppgaven, eller om jeg tar det selv ... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...