Anette81-april-baby Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei. Noen som vet hvor det er mulig å få foretatt privat ul i Bergen? Har fått time på KK når jeg er 19 uker på vei, men da er samboeren min på reise. Har prøvd å få bytte time, men det var tydeligvis umulig ettersom de ikke kunne ta hensyn til om barnefaren kan være med eller ikke. Derfor ønsker vi å få foretatt en privat ul før dette. Vil at han skal være der hvis vi får vite kjønnet, men også i tilfelle det er noe galt med babyen. Ingen ting som tilsier at det skal være det, men man vet jo aldri.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har vært på Volvat ved Lagunen, hos en skjønn gynekolog som heter Vollen til etternavn. Husker ikke fornavnet hennes, mener det er et dobbeltnavn. Anbefaler henne på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Har og vært på volvat og tatt UL koster ca 850kr ( tror det var ca det jeg bet) Men jeg ringt bare opp på kk og fikk byttet timen på ul uten problem. Men jeg vet jo ikke hvor langt frem eller tilbake du vill flytte timen. Er jo noen med de vil ha det helst uke 18-20
Anette81-april-baby Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Takk for tips. Ville bytte time til uken før eller etter, men det var visst umulig at de kunne ta hensyn til om faren til barnet kunne være med eller ikke. Så jeg får ringe til Volvat i morgen, og prøve å få time der. Er 13 + 4 i dag, så det må jo gå greit å få time der før uke 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå