Gå til innhold

Desember: Yoghurt og vanlig melk

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å gi det? Jeg lurer på å slutte helt m amminga snart (er lei rett og slett) og lurer da på om jeg bare kan begynne å gi han vanlig h-melk istedet for å begynne å styre m erstatning. Synes å huske at jeg sluttet da storesøster var 10mnd og hun har aldri fått erstatning...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6693467-desember-yoghurt-og-vanlig-melk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt med litt yoghurt, HS sa det var ok. Hun mente jeg burde vente til hun ca. året før hun får ren kumelk å drikke, vet ikke jeg, hører man får forskjellige svar. Må vel uansett ikke få store mengder til å begynne med da....kanskje noen andre kan hjelpe deg bedre...?!? Er litt spent på hva de andre sier jeg også...:)

vi gir yoghurt til snuppa. veit nokken får beskjed om 10mnd, men her inne står det at vi kan begynne å gi yoghurt og melk i mat fra de er 6mnd gamle.

de anbefala ikkje kumelk før barna e 1år.

men alt dette forandra seg jo fra år til år omtrent, heilt vanvittig. så e ikkje alltid godt å vite ka en ska gjøre:)

jeg skal begynne å gi youghurt nå som jeg endelig skal tørre å prøve meg på skiver igjen. Hun er ikke 10 mnd før 29, men regner med at et par dager fra eller til går bra. melk skal hun få fra 12 mnd. Hun får erstatning frem til dess...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...