Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Noen som kan fortelle hvordan riene kjennes ut. Er det steeerke menssmerter som sitter i underlivet eller er det som sterke mageknip. Alle sier det er vondt, men hva slags smerte kan man referere det litt til
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Har du hatt noen kynnere? Om du det har kan du gange skikkelige rier med i alle fall 10. Riene kommer også med jevne mellomrom, i tak og blir bare sterkere og sterkere. Noen får begynnende rier som menssmerter og kan variere om de tar tak bak i ryggen eller om du kjenner dem kun i magen.
Benedictemor Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg og lurer! er det i underlivet eller i selve magen man kjenner riene?
hønsemor Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vet ikke om jeg husker helt riktig, men for meg var det vel mest i magen, nedre del av magen. Og så ble det vondt i underlivet til slutt når han skulle ut med revning og det hele.
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 klarer ikke å beskrive sier som så mange sier du vet når det er rier her begynte det med såkalt mensmurring som tok seg opp og det betyr vel at vondten satt i magen For min del var riene vonde frem til pressriene kom da var det ikke vondt lenger men slitsomt - Sleit med å få han ut
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Kraftige mens smerter som tar seg opp og kommer i regelmessige tak. Sitter i underlivet, og en verkende følelse bak i ryggen. Blir ofte vondere når du går. Jeg hadde trodd at det skulle gjøre enda vondere, men var ikke i tvil da det startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå