Gå til innhold

Innvendig eller utvendig ultralyd i uke 12?


mor-74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ul på Nasjonalt senter for fostermedisin i uke 12, og hadde bare utvendig. Forrige svangerskap hadde jeg begge deler i uke 12, men nå sa legene at de ikke ville se noe mer om de tok innvendig fordi livmora har kommet så langt opp. Det kan hende det er fordi jeg er 2.gangs og livmora vokser fortere nå enn sist. Sykepleieren som viste oss undersøkelsesrommet sa de ville ta innvendig dersom legene mente det var bedre, så jeg tror det er veldig individuelt så tidlig i svangerskapet. Jeg ville forberedt meg på innvendig hvis jeg var deg. Bedre å bli gledelig overrasket hvis du slipper ;-)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Da jeg hadde ul i uke 12 under forrige svangerskap så var den innvendig. Har også oppfølging på Nasjonalt senter for forstermedisin. Blir spennende å se om det blir inn/utvendig ul denne gangen. Var så sikker på at det var innvendig...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.Det var delte erfaringer,får bare se hva det blir til da.Jeg er også andre gangs fødene.Var på innvendig selv i uke 8,men lurte som sagt hva de gjorde i uke 12.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...