Gå til innhold

Angående treff i Bergen i morgen mandag 16/10!!!!! :)


Bergenstøsa

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter!!

 

I morgen treffes vi på TGI Fridays kl 18. Dette blir kjekt! :)

Foreløpig er det vel NellyPelly, Frøken Svin, Rosamor, Jente 19 med baby i magen, Sol82 og PinkyWinky som har meldt sin interesse, men hvis det er flere som vil være med er dere hjertlig velkommen!! :)

 

Nå har altså jeg bestilt bord. Jeg er PinkyWinky, men heter Jeanette i den virkelige verden.. ;) Bordet er bestilt på mitt navn, så når dere kommer så bare sier dere at dere skal til bordet som Jeanette har bestilt, så viser servitøren vei! :)

 

Dette er spennende for alle, siden vi ikke kjenner hverandre fra før, men jeg håper det kan bli et sosialt og fint treff som vi kan gjenta flere ganger i løpet av tiden som kommer.

 

For de som ikke har vært på Fridays før, så ligger den på hjørnet av Hotell Norge på enden av Torgalmenningen. Masse røde og hvite striper på vindu og skilt, så skal være greit å finne. Hvis noen har problemer med å komme eller å finne frem, så bare ring meg på

98 00 00 46. :)

De serverer mat der, og jeg som alltid er sulten, har sikkert lyst å ta meg en matbit. De som ikke ønsker å spise kan leske seg i masse deilige alkoholfrie drinker, smooties og kaffe'er..

 

DETTE BLIR BRA!! VI SNAKKES DA JENTER!! JEG GLEDER MEG!!! :-D

 

Klem fra Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...