Lenose Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er redd!! Er nå ferdig med uke 25 idag. Er det noen her som har vært borti at det lekker fostervann? Jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut om det er det som skjer med meg...
selma07 og engel Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Kjempe viktig at du ringer fødene. Det er ingen vits at du skal gå å være urolig for det!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har også lurt på det i dag, er like langt som deg. Tror det var bare utflod, og det har ikke kommet noe mer. Var akurat som noe tømte seg, kanskje et par ml., men har bestemt meg for å se det an, jeg. Føler meg ganske sikker på at det ikke var fostervann.
Lenose Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, jeg tror vel egentlig ikke det var fostervann... Er min nr.2 dette her, og jeg husker hvordan vannet var med dattera mi. Men nervøs er jeg nå likevel.. Jordmor på onsdag da. Å kommer det mer så ringer jeg. Skulle bare likt å visst om det er noe spesielt å se etter..
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Vet egentlig ikke om det er noe spesielt man skal se etter, vet at de har noe de tester med på føden for å se om det er fostervann. Men har hørt at fostervann lukter kvalmt, ellers vet jeg ikke. Min andre også, men er sånn passelig bekymret jeg og. Ser det an litt til. Tror de sier på føden at du skal ta på bind/ truseinnlegg og se om det kommer mer, så kan de visst evt. teste på det.
jippi 3 gang Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 jeg hadde samme bekymring som deg i uke 23, var ganske ofte våt nedentil, men syns ikke det luktet noe speseielt. Jeg ringte føden, og fikk tatt en sjekk, ble litt roligere da, men det ga seg ikke helt, var hos gynokolog og fikk vite at jeg hadde soppinfeksjon, hadde da altså ingen andre symptomer enn at jeg ble våt, tok en kur og har ikke vært plaget siden, er i uke 27 nå. Det kan også være en mulighet at det er en liten posen utenfor den fostersekken som babyen ligger i, den kan de ha gått hull på........uten at det trenger å være farlig. Men jeg tror jeg ville sjekket det med de på føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå